Интернет рекламата дразни всяка втора шведка

Рекламата в интернет предизвиква раздразнение във всяка втора шведка, твърди проучване на местното списание PC for Everyone, данни от което изнася CrunchGear.
53 порцента от жените в скандинавската страна се дразнят от уеб рекламата, докато същото чувство изпитват 47 процента мъжете.
Бавното зареждане на сайтовете прави нервни 56% от шведските мъже и още повече дамите, от които 66% изпитват раздразнение от подобен проблем.
Забиването на компютъра изважда от равновесие 85% от жените в Швеция, докато мъжете приемат относително по-спокойно този проблем – 77% от тях “излизат извън релси”, когато РС-то увисне.
По-ниска от обещаната скорост на достъпа дразни 56% от жените и 48% от мъжете, установява още проучването.

Коментар