Развлекателен проект спечели състезанието Code4Ruse

Състезанието по програмиране Code4Ruse привлече 50 участници – ученици, студенти и работещи на свободна практика (снимка: Startup Factory)

Състезанието по програмиране Code4Ruse привлече 50 участници – ученици, студенти и работещи на свободна практика (снимка: Startup Factory)

Развлекателен проект за адаптивен стрийминг на телевизия, музика и потребителски видео потоци спечели тазгодишното състезание по програмиране Code4Ruse, в което се включиха 50 участници – ученици, студенти и работещи на свободна практика.

Платформата, разработена от екипа на C4T, предоставя приспособими аудио-видео потоци спрямо интернет скоростта. Допълнителните предимства са свързани със записване на предавания по график и излъчване на потребителски потоци, съобщиха организаторите от Startup Factory.

На второ място в състезанието е проектът Interview-U на екип „Work in progress” – това е система за подготовка на ученици, студенти и хора, на които им предстои кандидатура за интервю. Платформата съдържа съвети, често срещани въпроси, тренировки с оценяване, IQ тестове и лична видео тренировка за интервю (с динамично зададени въпроси).

Третото място на Code4Ruse и наградата за най-перспективен екип спечелиха най-малките участници – шестокласниците от Математическа гимназия „Баба Тонка” Ния Неделчева и Миряна Иванова, които успяха да съчетаят и двете теми на състезанието по програмиране. Техният проект е образователна игра за опознаване на различните континенти. Играчът преминава през серия от „предизвикателства”, представени като различни игри или пъзели, и научава интересни факти за географските и културни забележителности на съответната дестинация. Ния и Миряна впечатлиха журито с големия брой функционалности и атрактивната си презентация.

Екипът на Startup Factory и журито дадоха специални награди в различни категории, като отличиха и участниците от Хасково за силното им представяне. Състезанието се организира в партньорство с Джуниър Ачийвмънт България и домакините от Русенки Университет „Ангел Кънчев”.

Темите на състезанието бяха образование и забавление, като повечето проекти пренасяха в дигитална среда традиционни услуги и процеси в образованието. В областта на забавлението се разработиха прототипи на игри, интерактивни обучителни програми, услуги за споделяне на интересни моменти от пътувания и др.

Следващото състезание  от поредицата Code4Tech ще се проведе в Хасково на 23 и 24 юни т.г. под името Code4Haskovo и ще бъде първото от този род в региона.

Коментар