Китайският производител на смартфони Xiaomi планира да отвори 1000 магазина в света през следващите две години. Доскоро компанията продаваше продуктите си основно през интернет.
Данните за последното тримесечие сочат, че Xiaomi изпада от Топ 5 на доставчиците на смартфони, за сметка на компании като Oppo и Vivo. Производителят изпитва трудности с доставките, в резултат на което самият основател и шеф на Xiaomi Лей Джун оглави проблемния отдел.
Освен това Xiaomi си постави за цел да отвори 1000 магазина в големите градове по света през следващите две години. Всеки от търговските обекти ще има площ 250 квадратни метра, а прогнозираният месечен оборот е 7,5 млн. долара от един магазин, съобщи Gizmochina.com.
Магазините на Xiaomi ще предлагат от 50 до 100 вида продукти на китайския производител. Асортиментът включва телевизори, дронове, скутери и други устройства.