Шефът на Opel д-р Карл-Томас Нойман се наложи като първият „цифров изпълнителен директор” на европейската автомобилна индустрия. Активността му в Twitter достига до 3 милиона човека годишно, съобщиха от компанията.
„Здравей свят, това е моето съобщение като #Opel/#Vauxhall CEO във връзка с най-голямото #Comeback завръщане в автомобилната индустрия /KTN” – това е първото съобщение на д-р Нойман в Twitter, публикувано от него само няколко месеца след като застана начело на Opel.
С този свой подход, новият главен изпълнителен директор даде ясно да се разбере, че комуникацията, насочена прецизно към целевите групи клиенти на компанията е ключов фактор за успех. Кратките съобщения на цифровия изпълнителен директор на @KT_Neumann достигат до повече от три милиона човека всяка година. Той е активен и в други канали на социалните медии като LinkedIn, YouTube и XING , а броят на последователите му нараства с всеки изминал ден.
Сега потребителите могат да се запознаят с друга страна от личността на д-р Карл-Томас Нойман, тъй като 55-годишният висш мениджър се подготвя да публикува личните си преживявания и в Instagram. Той ще сподели впечатления от спортните предизвикателства с планински велосипед, ветроходна лодка, зад волана на класически автомобили Opel и с обувките си за бягане.
„Twitter осигури първоначалния импулс за присъствието на д-р Карл-Томас Нойман в социалните медии”, казва Йохан Вилемс, вицепрезидент комуникации в Opel. „Той показа много точно колко важна е комуникацията с различните целеви аудитории чрез точния канал и насочването им към него”.
Д-р Нойман, който е част от ексклузивната програма „Influencer” в LinkedIn с едва 500 членове в целия свят, вече в продължение на няколко месеца споделя в платформата мнения за тенденциите в индустрията, персонални въпроси и своята мотивация в качеството си на главен изпълнителен директор на Opel.
Наред с това, наскоро той прие и поканата на XING, където споделя своите знания в качеството си на вътрешен човек от индустрията (Industry Insider). По този начин от експертните му познания и опит могат да се възползват повече от десет милиона немскоговорещи професионалисти.
Наред с това, д-р Нойман се обръща към още по-широка аудитория със своите видеокасти в YouTube – наскоро онлайн бе публикувано 38-ото видеообръщание на главния изпълнителен директор на Opel. Новини за най-новите продукти и развитието на компанията като цяло се публикуват редовно и в допълнителни канали на социалните медии като Opel-Blog и Facebook.