Китайският гигант Huawei, третият по големина производител на смартфони в света, планира глобална експанзия с отваряне на хиляди нови магазини. Целта е увеличение на продажбите на смартфони с 30% през настоящата година.
Според публикация в DigiTimes.com, до края на 2016 г. Huawei ще отвори нови 15 хиляди магазина по целия свят. В момента компанията разполага с 35 хиляди точки за продажби в 170 държави по света, като голяма част от тях са в Китай, други азиатски страни, Европа и Латинска Америка.
През първото полугодие Huawei продаде 60,5 млн. смартфона, което е с 25% спрямо същия период на предходната година. В резултат на това потребителското подразделение на компанията увеличи приходите си с 41% до 11,6 млрд. долара. Като цяло за годината, Huawei се надява да продаде 140 млн. смартфона, спрямо 108 млн. през 2015 г.
Данни на TrendForce показват, че през второто тримесечие на 2016 г. Huawei заема 9% от световния пазар на смартфони, отстъпвайки на Samsung (24,5%) и Apple (15%). Анализаторите очакват компанията да продаде 119 млн. смартфона тази година.
За да конкурира Samsung и Apple, китайският производител разширява своето патентно портфолио. През миналата година Huawei е вложила в изследвания и разработки 9,2 млрд. долара, което е повече от R&D разходите на Apple ($8,1 млрд.), но все още по-малко от инвестициите на Samsung ($12,5 млрд.).
Ръководството на Huawei си поставя цел компанията да стане номер едно при смартфоните в рамките на пет години. Според пазарните наблюдатели, Huawei ще трябва да се справи не само с Apple и Samsung, но и с конкуренцията на китайски производители като Xiaomi, Lenovo и други изгряващи компании.
А така! Да направят магазини, сервизи и истинска подръжка и после да се опитат пак да продават евтино.
Ти да не си последовател на един маниак Фофу 🙂
Не ми пречи нека си ХУЙ РАЗВЕЙ.
Въобще как можа да измислиш такова понятие нормален бизнес?
Ти от къде си паднал извън земен ли си?
За всички големи бизнес играчи НЯМА такова нещо като нормален бизнес, няма честна игра, няма закони, защото са на поне едно ниво над всяка държава.
Бих казал мисълта на :о) по малко по-друг начин. ККП не е партия, а фирма гигант (като Google и Microsoft, ама много по-мощна), която притежава цялата територия на Китай и в нея има множество дъщерни дружества като едно от тях е Huawei.
А дали държавата субсидира или някой друг – нещата са си въпрос на гледна точка. Ето консорциума Алфабет, който съдържа Google. Оказва, че всички останали компании в него “живеят” на субсидии от печалбите на споменатия Google.
три буквички – ККП (Китайска Комунистическа Партия) 🙂
оттам нататък, нещата не се развиват като в нормален бизнес…това е субсидиран бизнес с пари , които не са изкарани от ХУЙ РАЗВЕЙ