Реклама на звездни страници във видео портала YouTube може да струва 300 хиляди долара, при аудитория от над 7 милиона души, сочи проучване на компанията Captiv8.
YouTube е най-скъпата социална мрежа за подобни изяви. Реклама на страница на знаменитост в Twitter със същата аудитория струва 60 хиляди долара, пише Ню Йорк Таймс.
Знаменитостите с до 250 хиляди последователи могат да разчитат средно на $320 за рекламно съобщение в Twitter, $1000 – за публикация във Facebook и $2000 за видеоклип в YouTube.
Средната цена на публикациите при сходна аудитория в мрежите Instagram и Snapchat е еднаква – от $800 (под 250 хиляди абонати) до $150 000 (над 7 млн. абонати).
Рекламата на страниците на знаменитости се регулира от Федералната търговска комисия (FTC) на САЩ. Тя изисква задължително упоменаване, че това е платено съобщение.
За сметка на тълпи и маса глупаци, които са без пари и са си безвъзвратно загубили времето.