Cisco и Salesforce започват облачно партньорство

Cisco и Salesforce планират интеграция на своите платформи в области като обслужване на клиенти и интернет на нещата (IoT)

Cisco и Salesforce планират интеграция на своите платформи в области като обслужване на клиенти и интернет на нещата (IoT)

Две от водещите американски компании, Cisco и Salesforce.com, обявиха партньорство на пазара за облачни услуги, в рамките на което ще интегрират своите решения, ще разработват и налагат съвместно нови продукти и технологии, съобщи Уол Стрийт Джърнъл.

По-конкретно, Cisco и Salesforce.com планират интеграция на своите платформи в области като обслужване на клиенти и интернет на нещата (IoT). Очаква се партньорството да разшири и подобри възможностите за потребителите.

Така например, клиентите на съвместните решения ще могат да общуват в чат или чрез видеовръзка, без да превключват между отделните приложения на доставчиците. За целта Cisco Spark и WebEx ще бъдат вградени в Salesforce Sales Cloud и Service Cloud чрез платформата Salesforce Lightning Framework.

Предвижда се също интеграция на Cisco Jasper и Salesforce IoT Cloud, която ще позволи на компаниите по-ефективно да доставят персонализирани услуги на клиенти, партньори и служители чрез използвате на IoT устройства. Огромният брой товарни автомобили, оборудвани с IoT хардуер и управлявани с Cisco Jasper, ще могат да предават данни пряко към Salesforce IoT Cloud. В този облак транспортните компании ще вграждат бизнес логика, за да информират в реално време своите клиенти за доставките или за технически проблеми с камионите.

Cisco и Salesforce ще обединят своите решения за съвместна работа и IoT продукти през втората половина на 2017 г. За да се възползват от предимствата на интегрирацията, клиентите трябва да придобият лицензи за съответните услуги от двете компании.

Коментар