Популярният месинджър Viber добавя публични акаунти, които ще позволят на компании, брандове и известни личности да общуват с повече от 800-те милиона уникални потребители на услугата по персонализиран и интуитивен начин.
Комуникацията с ключовите публики включва два различни варианта: индивидуални разговори (1:1 лични съобщения) и споделяне на съдържание в публичния чат, съобщиха от разработчика на приложението.
„Всички потребители на Viber се свързват свободно и сигурно със своите семейства, приятели и колеги. Днес ние даваме на хората възможност да общуват с любимите им компании по същия начин”, коментира Майкъл Шмилов, главен оперативен директор на Viber.
Първият пакет от инструменти ще позволи на компаниите да достигат своите аудитории във Viber посредством съобщения и богат интерфейс, персонализиран според нуждите на всеки бизнес, уточни той.
Публичните акаунти изграждат персонализиран и интерактивен канал с аудиторията, който може да бъде използван както за продажби, маркетинг и обслужване, така и за мигновено комуникиране на важна информация.
Със създаването на публичен акаунт, администраторът и участниците в него получават мощни и лесни за ползване инструменти за директна и индивидуална комуникация. Бизнесите могат да използват различни канали за общуване с последователите си, например чрез информация от тяхната CRM система, индивидуални чатове на живо или чатботове.
В допълнение на това, публичните акаунти предлагат канали за лесно откриване на бизнеси, директна интеграция чрез интерфейса Viber API и общуване чрез публични чатове в голям мащаб.
Публичните акаунти са глобално достъпни от днес чрез едни от първите партньори на Viber – The Huffington Post, Yandex и The Weather Channel, които скоро ще представят своите решения.