Уникална поредица от мотивационни тренинги бяха проведени за първи път в България в най-престижния учебен център за ИТ обучение – Ню Хърайзънс България, част от световната мрежа учебни центрове на New Horizons Computer Learning Centers.
Обученията на световно ниво, които се състояха в периода 01-06 септември 2008г., обхванаха темите Working with Key/Major (International) Accounts и Managing & Leading Sales Teams. Курсът „Working with Key/Major (International) Accounts” бе фокусиран върху придобиването на необходимите познания и умения за определяне на основни качества в един търговец като способност за влияние и убеждаване, планиране на стартегически подход за отваряне на нова сделка, начин на работа и разпределяне на времето за основни клиенти, по какво големите сделки се различават от по-малките, как да бъдат позиционирани продуктите/услугите сред различните клиенти, използването на ключови умения за въздействие върху клиента, за да вземе той решение в полза на търговеца, писане на ефективни бизнес оферти и т.н.
Обучението по „Managing & Leading Sales Teams” обхвана придобиването на познания и умения, необходими за създаване на бизнес стратегия, дефинирането на задачи, работа с отделни служители и с целия екип, определяне на разликата между ръководене и управление, лидерски качества и стил, ключови стратегии за лидерство и т.н. Лектор на тренингите бе Иън Смит – един от най-добрите търговски инструктори в Европа, на когото корпорацията Toshiba всяка година резервира 60% от времето за семинари по целия свят.
„Същността и смисъла на мотивационния тренинг се състои повече във въздействието му върху отделния човек. Аз преподавам по този начин в Източна Европа вече 15 години и болшинството от курсистите ми наистина много харесват този подход и откликват на него. Обученията са изключително популярни в цяла Източна Европа, а резултатите са ясно забележими на работното място.Целта ми оттук нататък е да работя повече с отворени групи, каквито стартирахме в Ню Хърайзънс България. С помощта на водещия учебен център, който разполага с отлична инфраструктура за провеждане на такива тренинги, достигаме до по-широка аудитория от хора. Това несъмнено допринася повече компании да бъдат по-успешни и по-добре позиционирани на развиващия се пазар.”, сподели г-н Иън Смит.
В курсовете взеха участие специалисти от Telelink, Siemens Enterprise Communications, S&T Bulgaria, Kontrax, MKB Unionbank, Paraflow Communications, Carlsberg Bulgaria, Orbitel, Mag Studio, PIM Prima и други, за които актуалните продажбени умения са приоритет.
„С тази инициатива Ню Хърайзънс България предоставя възможност на участниците и техните организации да придобият допълнителни конкурентни предимства като почерпят познания и опит от най-добрите търговски практики в Европа”, сподели управителят на Ню Хърайзънс България, г-н Николай Пенев. „Ние отдавна работим с г-н Иън Смит, който притежава внушителен опит в сферата на продажбите като мениджър продажби, управляващ директор и инструктор. Сред клиентите, за които той работи, са световно известни кампании като Toshiba, Ricoh, Barclays Bank, HBOS Bank, Canon, Xerox, Orange и много други. Аз съм безкрайно щастлив, че за първи път в България организирахме такъв тип мотивационни обучения вече и в отворени групи”, допълни г-н Пенев.
След големия интерес към поредицата обучения, Ню Хърайзънс България планира периодичното им провеждане, за да продължи да подпомага организациите лесно и бързо да увеличават бизнес резултатите си чрез най-ефективната и бързо възвръщаща се инвестиция – мотивационния тренинг.