Международно признатият музей на американската история и иновации „Хенри Форд“ обнови дигиталното си присъствие със система за управление на съдържанието Progress Sitefinity CMS, съобщиха от компанията. В резултат на това музеят увеличи приходите си с 24%, ползването на дигиталните си колекции – със 155% и препратките от социалните медии – със 100%.
Колекцията на „Хенри Форд“, определяна като историческа забележителност, включва над 26 милиона артефакти, обхващащи период от 300 години американска история. Годишно над 1,7 милиона гости посещават културната дестинация, а други 3 милиона се възползват от уеб и мобилното й присъствие. Във всеки един момент музеят има възможност да изложи само 5% от колекцията си на показ.
За да увеличи посещенията на място и да даде възможност на повече хора от различни краища на света да се запознаят с пълното му богатство, музеят централизира и дигитализира колекцията си. Това включва консолидиране на над 1,5 терабайта данни от над 40 отделни уеб системи в лесно за навигиране дигитално преживяване, възможно и през мобилни устройства.
„Потребителското преживяване на нашите посетители трябва да бъде изключително свързано, тъй като 50% от онлайн трафика ни идва от мобилни устройства. Заради това нашият партньор Perficient Digital ни препоръча Progress Sitefinity“, сподели Мат Майески, директор „Дигитални и нови медии“ в „Хенри Форд“.
„Със системата за управление на съдържанието Progress Sitefinity можем да свържем отделните данни и да извършваме анализи в унифицирания уебсайт. Това ни позволява да вземаме информирани бизнес решения за оптимизирането на потребителското преживяване“, поясни той.
Използвайки Progress Sitefinity, екипът по дигитални и нови медии на „Хенри Форд“ създава връзки между данните и историите на артефактите. Чрез консолидиране на търсенето потребителите, без значение от географската им локация, могат да намират информация за музея и културното му богатство много по-лесно. Например, в рамките на шест месеца след публикуването на историята на известния американски активист Роза Паркс, над 43 000 човека посещават уебсайта и прекарват общо 265 000 минути в секцията за нея.
„Основната ни задача беше да консолидираме многогодишни интеграции на системи за управление на съдържанието и множество типове хранилища на данни и да създадем унифицирана платформа за данни. Все по-често наблюдаваме събирането на отделни системи в едно преживяване“, разказа Питър Фераро, архитект „Решения“ в Perficient Digital.
Според него, Progress Sitefinity се явява най-подходящото решение за организация като „Хенри Форд“, тъй като предоставя консистентен начин за въвеждане и управление на съдържанието и възможност за създаване на специфични контроли за интеграция на данните.
След пускането на новия уебсайт на „Хенри Форд“, посещенията се увеличават с 12%, а ефективността по оптимизирането и поддръжката му – с 50%. С функционалността си за електронна търговия, Progress Sitefinity отваря нови възможности за приходи, като например продаване на изображения с висока резолюция.
Като следващ проект музеят планира сливане на физическото и дигиталното пространство чрез допълнителни фукнционалности като геолокация и лесна ориентация.
„Музеят Хенри Форд е чудесен пример за еволюиращия ни дигитален свят. Екипът по дигитални и нови медии видя огромна възможност в това и предприе точните стъпки, за да ангажира по-голяма аудитория чрез дигиталните си канали“, каза Антон Христов, директор „Продуктов маркетинг“ в Progress.
„Крайният резултат генерира огромна видимост за музея и осигури достъп на много хора до исторически значими артефакти. За нас беше изключително вълнуващо да бъдем катализаторът на този успех“, допълни той.
Доколкото разбрах Progress са замразили разработката на Sitefinity. Повече нямало да се добавят нови feature-и, а единствено щяло да се фиксват бъгове – с цел да не се губят настоящите клиенти. Ако греша, поправете ме.