Progress дигитализира 300 години история

26 милиона артефакти и 300 години история в Американският музей „Хенри Форд“ бяха дигитазирани със системата Progress Sitefinity

26 милиона артефакти и 300 години история в американския музей „Хенри Форд“ бяха дигитазирани със системата Progress Sitefinity

Международно признатият музей на американската история и иновации „Хенри Форд“ обнови дигиталното си присъствие със система за управление на съдържанието Progress Sitefinity CMS, съобщиха от компанията. В резултат на това музеят увеличи приходите си с 24%, ползването на дигиталните си колекции – със 155% и препратките от социалните медии – със 100%.

Колекцията на „Хенри Форд“, определяна като историческа забележителност, включва над 26 милиона артефакти, обхващащи период от 300 години американска история. Годишно над 1,7 милиона гости посещават културната дестинация, а други 3 милиона се възползват от уеб и мобилното й присъствие. Във всеки един момент музеят има възможност да изложи само 5% от колекцията си на показ.

За да увеличи посещенията на място и да даде възможност на повече хора от различни краища на света да се запознаят с пълното му богатство, музеят централизира и дигитализира колекцията си. Това включва консолидиране на над 1,5 терабайта данни от над 40 отделни уеб системи в лесно за навигиране дигитално преживяване, възможно и през мобилни устройства.

„Потребителското преживяване на нашите посетители трябва да бъде изключително свързано, тъй като 50% от онлайн трафика ни идва от мобилни устройства. Заради това нашият партньор Perficient Digital ни препоръча Progress Sitefinity“, сподели Мат Майески, директор „Дигитални и нови медии“ в „Хенри Форд“.

„Със системата за управление на съдържанието Progress Sitefinity можем да свържем отделните данни и да извършваме анализи в унифицирания уебсайт. Това ни позволява да вземаме информирани бизнес решения за оптимизирането на потребителското преживяване“, поясни той.

Използвайки Progress Sitefinity, екипът по дигитални и нови медии на „Хенри Форд“ създава връзки между данните и историите на артефактите. Чрез консолидиране на търсенето потребителите, без значение от географската им локация, могат да намират информация за музея и културното му богатство много по-лесно. Например, в рамките на шест месеца след публикуването на историята на известния американски активист Роза Паркс, над 43 000 човека посещават уебсайта и прекарват общо 265 000 минути в секцията за нея.

„Основната ни задача беше да консолидираме многогодишни интеграции на системи за управление на съдържанието и множество типове хранилища на данни и да създадем унифицирана платформа за данни. Все по-често наблюдаваме събирането на отделни системи в едно преживяване“, разказа Питър Фераро, архитект „Решения“ в Perficient Digital.

Според него, Progress Sitefinity се явява най-подходящото решение за организация като „Хенри Форд“, тъй като предоставя консистентен начин за въвеждане и управление на съдържанието и възможност за създаване на специфични контроли за интеграция на данните.

След пускането на новия уебсайт на „Хенри Форд“, посещенията се увеличават с 12%, а ефективността по оптимизирането и поддръжката му – с 50%. С функционалността си за електронна търговия, Progress Sitefinity отваря нови възможности за приходи, като например продаване на изображения с висока резолюция.

Като следващ проект музеят планира сливане на физическото и дигиталното пространство чрез допълнителни фукнционалности като геолокация и лесна ориентация.

Музеят Хенри Форд е чудесен пример за еволюиращия ни дигитален свят. Екипът по дигитални и нови медии видя огромна възможност в това и предприе точните стъпки, за да ангажира по-голяма аудитория чрез дигиталните си канали“, каза Антон Христов, директор „Продуктов маркетинг“ в Progress.

„Крайният резултат генерира огромна видимост за музея и осигури достъп на много хора до исторически значими артефакти. За нас беше изключително вълнуващо да бъдем катализаторът на този успех“, допълни той.

Коментари по темата: „Progress дигитализира 300 години история”

добавете коментар...

  1. Йордан

    Доколкото разбрах Progress са замразили разработката на Sitefinity. Повече нямало да се добавят нови feature-и, а единствено щяло да се фиксват бъгове – с цел да не се губят настоящите клиенти. Ако греша, поправете ме.

Коментар