Google изпревари Apple като най-скъп бранд

Брандът на Google се оценява от анализаторите на близо 110 млрд. долара

Брандът на Google се оценява от анализаторите на близо 110 млрд. долара

Излезе новата класация на Brand Finance за 500-те най-скъпи марки в света, която се изготвя регулярно чрез оценка на няколко хиляди световни бранда.

В поредното издание на рейтинга начело е Google. Интернет гиганът измества досегашния лидер Apple, който остава на второ място в класацията на Brand Finance.

Стойността на бранда Google е нараснала от 88,173 млрд. долара през миналата година до 109,470 млрд. долара в момента. В същото време марката Apple е поевтиняла от 145,918 до 107,141 млрд. долара.

Трето място в рейтинга заема гиантът в онлайн търговията Amazon, чийто бранд се оценява на 106,396 млрд. долара. В топ 10 попадат още AT&T, Microsoft, Samsung Group, Verizon, Walmart, Facebook и ICBC.

Коментари по темата: „Google изпревари Apple като най-скъп бранд”

добавете коментар...

  1. Глист

    Какво ще рече “стойността на бранда” при положение че капитализацията на Apple е 684млрд в момента, докато на Alphabet е 559млрд?

  2. да разлаем кучетата

    Що няма никой на столчетата под чадърите(на снимката).
    Явно е неделя.

Коментар