AMD и Bethesda Softworks ще преобразяват РC игрите

Очаква се съвместната работа на AMD и Bethesda Softworks да преобрази много игрови заглавия

AMD и Bethesda Softworks обявиха стратегическо партньорство, насочено към бърз напредък в технологичното развитие при игрите. Целта е да бъдат предоставени нови нива на изживявания в компютърните игри и да се „преобразува пейзажа“ в този сегмент.

Споразумението касае много игрови заглавия. Двете компании ще работят за ускоряване на реализациите на нови технологии, вкл. пълния потенциал на API на ниско ниво като Vulkan и изчислителната и графична мощ на AMD Ryzen CPU, Radeon GPU и сървърните решения за съществуващите франчайзи на Bethesda.

В 30-годишната си история Bethesda Softworks е създала легендарни игри като поредицата The Elder Scrolls, Fallout 3 и 4, DOOM, Wolfenstein: The New Order, Quake и Dishonored, с продадени над 80 милиона копия. CPU и GPU технологиите на AMD, от друга страна, са намерили място в системите на над 400 милиона геймъри в света.

„Това е момент от особено значение за индустрията предвид, че игрите изискват все повече мощ от днешните графични архитектури за оживяване на детайлни светове и герои на високи резолюции, кадрови скорости и настройки на качеството“, коментира партньорството Раджа Кодури, старши вицепрезидент и главен архитект на Radeon Technologies Group.

Работейки независимо едни от други, разработчиците на игри и на графични решения в края на краищата ще се справят с предизвикателствата на новата ера в гейминга. Но когато си партнират тясно, те ще ускорят напредъка експоненциално, допълни Кодури.

Обещаващият потенциал на стратегическото партньорство на AMD и Bethesda бе демонстриран миналото лято с успешното инженерно усилие да се „инжектира“ Vulkan API технологията в DOOM. В резултат бе постигната безпрецедентна производителност задно с подобрена визуална детайлност.

Освен исторически първото AAA заглавие, използващо Vulkan, съюзът ще доведе до ново ниво на изживяванията за собствениците на AMD Ryzen процесори и Radeon графични карти с гладки, силно оптимизирани кадри в DOOM, и ще инспирира по-широко възприемане на Vulkan API.

Коментар