Телерик Академия разшири маркетинг екипа си

Ина Добрилова (вляво) и Александра Мечкова ще отговарят за общата бранд визия, маркетинг и комуникации на Телерик Академия

Образователната организация Телерик Академия обяви, че разширява екипа си с нови назначения в областта на маркетинга и ПР. Александра Мечкова ще заеме позицията главен директор „Маркетинг“, а Ина Добрилова става мениджър „ПР и маркетинг“.

Като част от разширения маркетинг екип, Александра и Ина ще отговарят за общата бранд визия, маркетинг и комуникации на Телерик Академия. Сред основните задачи на екипа ще бъдат изграждането на холистична маркетинг стратегия и бранд идентичност за всички нейни инициативи.

Александра Мечкова е експерт с над 12 години опит в сферата на ПР, бранд и корпоративните комуникации в технологичния сектор. Преди да стане част от екипа на Телерик Академия, тя изпълнява функцията старши мениджър „Глобален ПР“ в Progress. На тази позиция отговаря за външните комуникации и връзките с медиите на компанията в ЕМЕА (Европа, Близкия изток и Африка), Латинска Америка, Азия и Австралия и ръководи базирания в България ПР екип на Progress.

През 2012 г. Александра се присъединява към Telerik, където създава ПР програмата и екипа на компанията и участва в изграждането на бранда на Telerik в България. Като част от екипа на Telerik и след това на Progress, Александра играе ключова роля за ребрандирането на компанията през 2014 г. и 2016 г., както и по време на придобиването на българската компания от Progress.

Александра има магистърска степен по „Управление на комуникациите“ от Emerson College в Бостън, САЩ, бакалавър е по социални науки от Jacobs University Bremen в Германия и е стипендиант на Fulbright.

Другият нов член на екипа на Телерик Академия е Ина Добрилова. На предишната си позиция тя е била старши специалист „Глобален ПР“ в маркетинг екипа на Progress, преди това Telerik, където отговаря за вътрешните и външните комуникации на компанията. Част от екипа на Telerik от 2011 г., Ина участва в изграждането на бранда на Телерик Академия и ръководи ПР и маркетинг стратегията на инициативата.

През годините отговаря също за корпоративната социална отговорност, връзките и подкрепата на предприемаческата и ИТ общности в България, както и организацията на събития, вкл. международния хакатон на компанията през 2014 г. Има магистърска степен по „Управление на масовите комуникации“ от Нов български университет.

Над 11 хиляди души са се обучавали присъствено в Академията от създаването й през 2009 г. до днес

„Имаме амбиция и планове да развием и задълбочим ефекта на Телерик Академия върху обществото и бизнеса. С разширяването на маркетинг екипа с водещи специалисти като Александра и Ина ние вярваме, че се доближаваме с още една стъпка до тази цел и че така ще можем по-фокусирано и в по-голям мащаб да популяризираме възможностите за придобиване на ключови дигитални умения, както и да отговорим на нуждите на бизнеса“, коментира Светозар Георгиев, съосновател и изпълнителен директор на Телерик Академия.

Телерик Академия обучава хора от всички възрасти по софтуерно инженерство и дигитални технологии. Над 11 хиляди души са се обучавали присъствено в Академията от създаването й през 2009 г. до днес, като над 6 хиляди от тях са деца и ученици, а над 5 хиляди – студенти и специалисти от различни области.