Изкуственият интелект e подценяван бизнес-съюзник

Средствата на изкуствения интелект могат да реализират бързо и лесно онази промяна на преживяването, която е необходима за запазване на всеки отделен клиент днес, заяви Александър Маджиров, IBM България

Средствата на изкуствения интелект могат да облекчат преобръщането на бизнес моделите в съвременните организации, съобразно реалността на все по-дигитализирания и и постоянно свързан свят. Това заяви Александър Маджиров, мениджър процесна трансформация в IBM България, по време на форум за дигитална трансформация, организиран от IDC България.

Технологиите за изкуствен интелект осигуряват многостранни когнитивни възможности, които умножават потенциала на дигиталната интелигентност, посочи Маджиров. Това се случва посредством четири функции – разбиране, установяване на причините, научаване и взаимодействие.

Заедно, тези средства позволяват на бизнеса да ускори своите процеси в синхрон с нуждите на т.нар. дигитална трансформация. Това го прави способен да анализира големи обеми разностранни данни за потребителите, за да е наясно с техните потребности и нагласи и по-адекватно да откликне на  нуждите им.

Средствата на изкуствения интелект могат да реализират бързо и лесно онази промяна на преживяването, която е необходима за запазване на всеки отделен клиент днес, подчерта Маджиров. В резултат на това организациите могат да постигнат много по-добро общуване с потребителя и ангажиране на неговото внимание.

Наред с разбирането на клиентските потребности и нужди, средствата на изкуствения интелект осигуряват и по-добра експертиза и възможност за взаимодействие по по-естествен начин, добави мениджърът.

Мария Малцева

Мария Малцева

Коментар