Глобалната софтуерна компания DataArt, която оперира и с офис в България, обяви партньорство с базираната в Далас Hospitio Consulting and Services. Двете фирми ще доставят иновативни услуги, за да помогнат на туристическия бранш да възстанови бизнеса си и да излезе от кризата, предизвикана от пандемията.
Партньорството е насочено към стимулиране на иновациите в широк спектър от области, сред които управление на приходите на туристическите компании, ценообразуване, дистрибуция, маркетинг, планиране, електронна търговия, мърчандайзинг, мрежово планиране, програми за лоялност и др.
„Това е най-подходящият момент да обединим усилията си, тъй като нуждите на туристическия бранш, свързани с дигиталната трансформация, се увеличават и стават все по-конкретни. Партньорството на DataArt с Hospitio ще подобри качеството на услугите, които двете компании могат да предложат, за да ускорим тази трансформация”, коментира Макс Жданов, вицепрезидент на дивизията „Туризъм и пътувания” в DataArt.
Партньорството ще комбинира бизнес и консултантския опит на Hospitio с технологичната експертиза на DataArt при предоставяне на услуги за софтуерен инженеринг.
Hospitio разполага с екип от индустриални експерти, натрупали опит от сътрудничеството с известни имена в бранша като American Airlines, Delta Airlines, United Airlines и др. DataArt, от своя страна, предлага софтуерни услуги на над 100 клиента в туристическия бранш.