Viber вече има и филтри с добавена реалност

Нови филтри на Viber предлагат за първи път видеосъобщения и снимки с добавена реалност
(снимка: Rakuten Viber)

Популярното приложение за мигновени комуникации Viber се сдоби с филтри за добавена реалност (AR), благодарение на глобално партньорство на разработчика Rakuten Viber с компанията Snap Inc.

С помощта на инструменти на Snap като Camera Kit, Creative Kit и Bitmoji, Viber ще интегрира филтри с добавена реалност (AR lenses), ще позволи споделянето им също в Snapchat и ще добави Bitmoji персонализирани аватари в приложението си.

Филтрите на Viber, разработени от Snap, ще предложат за първи път видеосъобщения и снимки с добавена реалност (AR) в приложението. Първоначалният пакет включва 30 филтъра, като животински маски, Viber символи, подводен ефект, шантави котешки маски и др. Компанията планира да добави 300 допълнителни филтъра до края на годината.

Световният фонд за дивата природа (WWF), ФК Барселона и Световната здравна организация (WHO) са сред първите партньори на Viber, които предлагат новите филтри в приложението.

AR филтрите допълват съществуващите колекции от стикери на приложението, които дават възможност на потребителите да изразяват себе си визуално и креативно, когато общуват. Сега, с добавянето на Camera Kit, Bitmoji и Creative Kit на Snap, потребителите на Viber ще могат да бъдат още по-експресивни в комуникациите си.

Новите функции на Viber включват:

• Моментална добавена реалност: с едно докосване се наслагват изображения върху заобикалящата среда, визуализирана през камерата, създавайки добавена реалност;

• Привличащи вниманието филтри: добавят нов креативен слой към визуалните елементи и поддържа разговора вълнуващ;

• Експресивни маски: избор от различните маски, които внимателно следват движенията на лицето;

• Функции за разкрасяване: подобряват изображенията с реалистични щрихи като червило, руж и разнообразие от цветове на косата;

• Персонализирани Bitmoji: интегрира персонализираните Bitmoji-та в снимки и видеа.

Възможността за спонсорирани и брандирани филтри осигурява и допълнителен канал за монетизация за Viber, като дава на бизнес партньорите инструмент да развиват своите общности в платформата.

iOS версията на приложението с тези нови функции, както и бета версията на Android на английски език, ще бъдат достъпни от 30 юни в десетки страни по света. Viber постепенно ще лансира функциите във всички ключови пазари, включително България и региона, и за всички потребители на Android в следващите няколко месеца.

Коментари по темата: „Viber вече има и филтри с добавена реалност”

добавете коментар...

  1. Anonymous

    Сложността на бизнес процеса … е като енергията,
    тя не може да бъде създадена или унищожена, а
    може да се премества само от едно място на друго.“
    – Пост на ITworld от Шон Макграт , 19 май 2005 г.

Коментар