Фирмите, които извършват търговски обмен в международен мащаб, отчитат значително по-добри приходи и печалби. За тях е три пъти по-вероятно да увеличат печалбите си, отколкото тези, които остават на местните пазари, според глобалното проучване на Регус.
И докато Европа, въпреки всички продължаващи икономически опасения относно бъдещето на еврото си остава най-доходоносната дестинация, според представителите на българския бизнес, Китай, последван от Северна Америка, продължава да бъде популярен и изгоден пазар.
"Ясно се забелязват значителните разлики както по отношение на приходите, така и във връзка с доходността. Всяка компания – голяма или малка – която все още не развива бизнес в чужбина с оглед разширяване на пазарите си, би трябвало да постави тази цел на първо място в списъка си с решения”, коментира Гари Гъртлър, говорител на Регус.
Почти половината от бизнес организациите в глобален мащаб са съгласни, че, с изключение на собствения им домашен пазар, Китай, с нарастващата си средна класа и доходи на глава от населението, е идеалният регион за експанзия. На Европа се гледа като следващата най-добра дестинация, вероятно поради отдавна съществуващите търговски взаимоотношения за износ в рамките на еврозоната и присъствието на силни икономики като Германия и Обединеното кралство.
В България най-популярен е пазарът в Европа с рейтинг 74% като най-доходоносен. Китай (44%) и Северна Америка (31%) са на второ и трето място по популярност, следвани с малки разлики в процентите от Централна Америка (29%), Индия (26%) и Близкия Изток (26%).