LinkedIn купи новинарската услуга Pulse

Поглъщането на Pulse ще позволи на Linkedin да предложи актуални новини на бизнес аудиторията си

Поглъщането на Pulse ще позволи на LinkedIn да предложи актуални новини на бизнес аудиторията си

Социална мрежа LinkedIn придоби популярното приложение за новини Pulse. Сделката на стойност 90 млн. долара ще подобри оперативната възможност на LinkedIn да предоставя новини на своята бизнес аудитория.

10% от сумата LinkedIn ще изплати на компанията Alphonso Labs Inc., която притежава приложението, а за останалата част ще бъдат издадени акции. Очаква се сделката да приключи през второто тримесечие на 2013 г.

Приложението Pulse е създадено през 2010 г. от двама аспиранти на Станфордския университет – Акшей Котхари и Анкит Гупта. Първоначално услугата работеше само на таблети iPad, но по-късно излязоха версии и за други мобилни платформи, както и за уеб употреба.

В момента услугата Pulse се ползва от близо 30 милиона регистрирани участници от 190 държави. Около 40% от потребителите на Pulse живеят извън САЩ.

Коментар