LinkedIn ще помага на учениците да правят кариера

LinkedIn ще овладява нов сегмент от потребители, сваляйки възрастовия праг за регистрация до 13 години

LinkedIn ще овладява нов сегмент от потребители, сваляйки възрастовия праг за регистрация до 13 години

Социалната мрежа LinkedIn променя концепцията си, обръщайки се и към по-млада аудитория, която би могла да се възползва от нейните ресурси, за да прави кариера.

Доскоро мрежата беше насочена предимно към професионалисти с опит, но сега се отваря и към учениците. Възрастовият праг за регистриране в LinkedIn пада на 14 години, а в някои държави – дори на 13, съобщи techhive.com.

Ръководството на услугата смята, че подрастващите биха могли да ползват сайта за връзка със студенти и работещи, което ще им е от полза в кариерното развитие.

Умните, амбициозни ученици вече мислят за своето бъдеще, след като приключат средното училище – в какъв колеж да продължат образованието си, къде да живеят и работят, коментира Ерик Хит, директор по юридически въпроси в LinkedIn.

Много ВУЗ-ове поддържат страници в LinkedIn, където публикуват новини за своите инициативи. Помощ на младежите при избор и постъпване в учебно заведение оказват също консултантите.

От друга страна, за аудиторията на възраст от 13-16 години естествена „социална среда” са Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat и други сайтове, с които LinkedIn трябва да се пребори.

Сваляйки възрастовата граница за регистрация, LinkedIn се опитва да овладее нов сегмент в потребители. В същото време мрежата ще се стреми да запази своя професионален характер, така че ще й се наложи да балансира.

Коментар