Социалната мрежа LinkedIn променя концепцията си, обръщайки се и към по-млада аудитория, която би могла да се възползва от нейните ресурси, за да прави кариера.
Доскоро мрежата беше насочена предимно към професионалисти с опит, но сега се отваря и към учениците. Възрастовият праг за регистриране в LinkedIn пада на 14 години, а в някои държави – дори на 13, съобщи techhive.com.
Ръководството на услугата смята, че подрастващите биха могли да ползват сайта за връзка със студенти и работещи, което ще им е от полза в кариерното развитие.
Умните, амбициозни ученици вече мислят за своето бъдеще, след като приключат средното училище – в какъв колеж да продължат образованието си, къде да живеят и работят, коментира Ерик Хит, директор по юридически въпроси в LinkedIn.
Много ВУЗ-ове поддържат страници в LinkedIn, където публикуват новини за своите инициативи. Помощ на младежите при избор и постъпване в учебно заведение оказват също консултантите.
От друга страна, за аудиторията на възраст от 13-16 години естествена „социална среда” са Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat и други сайтове, с които LinkedIn трябва да се пребори.
Сваляйки възрастовата граница за регистрация, LinkedIn се опитва да овладее нов сегмент в потребители. В същото време мрежата ще се стреми да запази своя професионален характер, така че ще й се наложи да балансира.