TechNews.bg
E-обществоВодещи новиниНовини

Е-услуга на Столична община приема сигнали от граждани

Нова информационна система на Столична община приема сигнали за нарушения от граждани. Услугата може да се ползва през сайта на общината, от интернет страницата на дирекция „Обществен ред, УОМП и защита при бедствия”.

Новата информационна система на Столична община бе представена днес пред медиите (снимка: Столична община)
Новата информационна система на Столична община бе представена днес пред медиите (снимка: Столична община)

Гражданите могат да подават сигнали за паднали клони, наводнени места, проблеми на пътя и др. В допълнение, може да се приложи и снимков материал от мястото с установената нередност, което ще подпомогне работата по нейното решаване. Сигналите ще бъдат насочени към звеното за аварийно-спасителна дейност.

[related-posts]

Новата информационна система е разработена по проект G.O.E.S, в който Столична община е партньор, а софтуерът е дело на БАН, съобщи директорът на дирекция „Обществен ред, УОМП и защита при бедствия” Красимир Димитров. Сайтът предоставя също информация за местата на организирани масови мероприятия.

още от категорията

Когато софтуерът откаже: 45 болници в САЩ минали на хартия

TechNews.bg

Проактивни е-услуги ще улеснят гражданите и бизнеса

TechNews.bg

Улесняват е-достъпа до информация за автомобилите

TechNews.bg

Всички услуги на ИА „Автомобилна администрация” ще станат електронни

TechNews.bg

Над 20 е-услуги са достъпни от новата система на кадастъра

TechNews.bg

46 административни услуги на ГД ГВА вече са електронни

TechNews.bg

3 коментара

Галина Станева 21/06/2016 at 09:44

Здравейте,
искам да подам жалб в община Витоша чрез виртуално деловодство и не мога да намеря линка. Моля за съдействие.

Галина Станева

Отговор
Пламен 18/06/2014 at 01:50

И най-вече преди да надградим сайта на услугата Виртуално Деловодсто, нека да я направим да работи. До момента имам 2 жалби, подадени през него, като едната е на почти 2 години и половина, а другата е на около година. И по двете все още няма становище и се вижда служебното съобщение, че “жалбата се разглежда”, а срока за отговор е максимум месец /доколкото знам, според законите на РБългария/. Моят опит показва, че Интернет услугите и Столична община са като успоредни линии – нямат пресечна точка и няма как да се срещнат. За мен новината е за поредните похарчени пари на вятъра … дано да са подарък, “ама надали”

Отговор
Любомир Тошев 17/06/2014 at 19:18

Какво всички я цитирате тази “нова” услуга? Толкова недодялано е направен сайта за подаване на сигнали?

1) С какво е по различна от услугата Виртуално Деловодство – на сайта на общината където също по електронен път може да се подават жалби?
2) Сайта който рекламирате е много зле направен технически. Липсва възможност за добавяне на снимки, картата за позициониране не работи и не дава координати…
3) Като разгледате кода “новия” сайт ще забележите че е писан на италиански, което ми говори че той е закупен от някаква италианска община и внедрен набързо при нас…

Като цяло има нужда едно сериозно надграждане на сайта на Виртуално Деловдоство, а нев да се правят нови нови системки със съмнително качество!

Отговор

Коментари