Японският гигант Sony продължава да търпи загуби, като основната част от тях се падат на подразделението Mobile Communications. Ето защо компанията планира промяна в стратегията за флагманските си устройства, като започне да използва по-евтини дисплеи.
Но бизнесът на Sony не са само смартфоните. Японският производител разчита все повече на други направления, в частност – на развлекателния бизнес, става ясно от среща на CEO-то Казуо Хираи с инвеститори, за която съобщава Блумбърг.
Очаква се новите филми от сериала „Човекът-паяк” и разнообразното съдържание за PlayStation да донесат на компанията приходи в размер на 11-12 милиарда долара към 2018 г. През настоящата финансова година този бизнес на Sony ще генерира около 8,1 млрд. долара.
Фокусирането върху развлекателния сегмент е обосновано, тъй като в последните 18 години това подразделение на Sony винаги е било на печалба. Геймърската конозла PlayStation също е печеливш продукт за компанията.