TechNews.bg
БизнесВодещи новиниНовиниОблакът

Стартира виртуалният пазар за услуги Helpo.bg

Helpo.bg позволява на фирми и самонаети да регистрират профили и да публикуват безплатно различни обяви
Helpo.bg позволява на фирми и самонаети да регистрират профили и да публикуват безплатно различни обяви

Стартира първият у нас виртуален пазар за услуги от малки фирми и представители на свободните професии. Проектът се нарича Helpo.bg и позволява публикуване на обяви, комуникация с потребителите, предоставяне на ваучери и рейтинг на фирмите.


Онлайн платформата дава възможност на малки и средни фирми, както и на самонаети специалисти да си създават профили, да предлагат различни услуги и да комуникират със своите клиенти. В сайта вече много фирми и физически лица предлагат своите услуги в сфери като счетоводство и финанси, програмиране и дизайн, маркетинг и връзки с обществеността, шивашки услуги, майстори, обучения, печат, ръчно – изработени стоки, масажи и терапии и много други.

[related-posts]

„През последните години прави впечатление, че въпреки динамичното развитие на информационните технологии, онлайн услугите и мобилните приложения, в България все още липсва едно място, където да можем да открием и да си поръчаме всички услуги, от които се нуждаем. Ние самите усетихме тази липса и в този смисъл Helpo стартира като отговор на една съвсем реална необходимост на пазара и проект, който решава истински проблеми”, заяви мениджърът на проекта Веселин Крумов.

В перспектива проектът би могъл да спомогне и за развитието на икономиката, предвид ключовото значение, което малките фирми имат за всяка държава по света, допълни той.

Helpo.bg позволява на фирмите да регистрират профили и да публикуват безплатно различни обяви. Те могат също да предоставят на своите клиенти ваучери, да промотират услугите си, както и да създадат собствена Helpo Страница, която да представя бизнеса им по-пълноценно с галерия, ВИП панел, възможност за лични съобщения и публикуване на фирмено лого.


Функционалностите на платформата включват също разнообразни статистики за поведението на клиентите, както и възможност за рейтинг на фирмите, чрез който по естествен начин се дава предимство на онези от тях, които предлагат по-високо качество и по-добро обслужване.

още от категорията

Пускат онлайн платформа за напредъка по въвеждане на еврото

TechNews.bg

Първо оценка или първо бакшиш? Има разлика

TechNews.bg

Google обединява видео, игри и книги в една услуга

TechNews.bg

ИТ директорите в търсене на партньори за „ко-иновации”

TechNews.bg

Google услугите с над 2 млрд. активни потребители месечно

TechNews.bg

HPE се фокусира върху технологиите като услуга

TechNews.bg

Коментари