LADA Vesta влиза в серийно производство

Купувачите на LADA Vesta ще могат да избират между няколко варианта на двигателя - с мощност от 87 до 114 конски сили

LADA Vesta излиза на пазара в няколко варианта на двигателя – с мощност от 87 до 114 конски сили

Серийното производство на LADA Vesta, една от най-очакваните коли на руския пазар, започва утре в завода на АвтоВАЗ в Ижевск. Моделът се базира на оригиналната платформа LADA B, разработена в партньорство с Renault-Nissan, и се явява първият автомобил, изпълнен в новия фирмен стил на производителя.

Купувачите на LADA Vesta ще могат да избират между няколко варианта на двигателя – с мощност от 87 до 114 конски сили. Моделите са оборудвани с 5-степенни механични скоростни кутии или с автоматични такива.

Производителят набляга на сигурността. Колите се преминали успешно тестове по световните стандарти и са съобразени със специфичните условия в Русия – тествани са, например, при движение със скорост 60 км/ч по чакъл, докато не се износи окачването.

LADA Vesta е първият сериен автомобил в Русия с поддръжка на системата за спешно реагиране на инциденти ЕРА-ГЛОНАСС. Над 300 тестови машини са преминали изпитания с общ пробег 2 милиона километра.

Коментари по темата: „LADA Vesta влиза в серийно производство”

добавете коментар...

  1. .

    Славянство има, колкото и македонизъм. Все приумици на “братушките”.

  2. Фофу

    Това, че 45 год безродниците са ни насаждали една лъжа, че и факултети създали за да звучи по научно, не я прави истина. Нито това, че разни нещастници продължават да я повтарят и днес.

    Това е теория която има за цел оправдаване на руска експанзия в посока източна Европа и балканите. И явно върши работа. Безродници винаги се намират.

  3. Anonymous

    Фофу, ти си измислен от Екатерина Велика. Етноса Славяни си е напълно реален. И в университетите даже се учи славянска филология. Говорил съм със сърби, словенци, черногорци, македонци, руснаци, молдовци и украинци на техните си езици и сме се разбирали без проблем. В другите езилови групи няма такъв висок процент думи с общи корени, както в славянската езикова група.
    Фофу, толкова си проз, че няма да минеш и теста на Тюринг. Не за първи път ти го казвам.

  4. Saevar

    бах тоя фофу пали като лада в тундрата няма как да няма роднинска връзка с чукчите,
    чукча писател чукча не читател…. 🙂

  5. Фофу

    И последно да добавя, айде купете си и си я карайте със здраве. Аз няма (да купя Лада). Особено го пожелавам на експерта дето казва, че била на нивото на Голф и разните му измислици, че французите спрели Булгар-Рено защото нашите го изнасяло,във време когато нашите питаха Москва дали могат да пръцнат.

  6. Фофу

    На полуклетъчното Saevar дето е гледало разни семейни трагедии и са оставили отпечатък в съзнанието въобще няма какво да отговарям.

    На другия дето е измислил някакви славянски богини ще му кажа, че цялата идея за славянството е измислица насадена от Екатерина Велика чрез нашите безродни попове най-известен от които е Паисии. И за да не съм съвсем голословен ще добавя само, че всички археологически находки на българска територи са на тракийска култура.

  7. Saevar

    бре на Фофу-ку маата ударена от някой комуняга на времето и се получило едноклетъчното недоразумение, все пак хората не са еднакви, има луди като фофку има и нормални като нас 🙂

  8. хммм

    Лада е славянска богиня, на безродниците името им е криво, а на троловете ссср, а някои са толкова прости и некадърни че се напъват да бъдат и двете.

  9. 1111

    Do всезнайковците явно не сте виждал Лада. В сравнение с голф 2 си е направо лукс. И за шума въобще не си прав а за Булгар реното – спряха го французите, че нашите тарикати почнаха да го продават извън Бг без да имат лиценз за това. Щото сме само тарикати в БГ затова тук е такава разруха. Тарикат до тариката и всичките най добре знаят. А за ДВГ – откакто го е измислил Ото и Дизел новости няма. Накичени са с електроника ама са си същите мотори от преди 100 г. А електрониката е много спорно дали е нужна, като моето мнение е, че определено трябва да се намали до нивото от преди 15г. Все пак се возя на автомобил а не на смартфон и шофирам аз.

  10. Фофу

    Не бих го нарекъл Екстра! Сега просто ще налеят пари в джобовете на родните олигарси. Някой новосъздаден Абрамович ще купи яхта за 660 мил. и нищо друго.

  11. ___

    Екстра!
    Сега, по подобие на Румъния, ще почнат да си карат коли, които са собствено производство, вместо да спонсорират западната икономика 🙂

  12. Емко

    Като чета, критиците на Лада базират оценката си на спомени отпреди четвърт век. Това е несериозно.

  13. Фофу

    Поне да бяха сменили името. Лада е символа на съветската некадърност. Лиценза е купен от Фиат през 68 и до 2000 успяха единствено да сменят газоразпределителната верига с ремък и то след като 10 години гледаха и копираха западни модели. За икономичност, ниво на шум в купето и др. всичко си остана на ниво 68-ма. А за качество, е помним сервизните техници че всеки им се подмазваше като на царе.

    Заради тях спряха Булгар-Рено от производство, за се редим по 15 год да чакаме божията милост. Внасяш 1500 и смятай за 15 год лихвата колко е и че никой не я плащаше.

  14. .

    Не ставай смешен, като лееш сълзи за съветски тенекии. Те си спряха развитието през 1917 г. Нито Горбачов им е виновенм, нито Елцин.

  15. 1111

    А ти какво можеш да направиш сам? На БМВ окачването го прави СААБ или това няма значение. Успяха да им спрат развитието за 25 г с помощта на Горбачов и Елцин, ама вече и в автомобилите се променят нещата ,щот ладата 2105 си беше на нивото на голф2, дори по комфорт е по-добре.

  16. .

    “…разработена в партньорство с Renault-Nissan” – показателно че сами нищо не могат да направят.

Коментар