Сторгеко е сред най-добрите стартъпи за е-търговия

„Единственият начин да се ръководи успешно стартъп е с по-малко планиране и мислене, повече действие”, казва Ян Андерсен, главен изпълнителен директор на Сторгеко

„Единственият начин да се ръководи успешно стартъп е с по-малко планиране и мислене, повече действие”, казва Ян Андерсен, главен изпълнителен директор на Сторгеко

Българската компания Сторгеко бе призната за един от 10-те най-добри стартъпи за електронна търговия в Европа, след като завърши 4-месечната програма на акселератора Startupbootcamp E-Commerce.

10 стартъпа от 6 държави показаха своите продукти в централата на една от най-големите банки в Холандия – Rabobank. В рамките на събитието младата българска компания демонстрира своя продукт пред повече от 400 инвеститори и партньори.

„Единственият начин да се ръководи успешно стартъп е с по-малко планиране и мислене, повече действие. Отивайки в Startupbootcamp E-Commerce, аз и моите кофаундъри имахме очакване, че ще получим отговор на всички въпроси. Противно на очакванията ни, това не се случи, а бяхме предизвикани да намерим отговорите сами”, сподели Ян Андерсен, главен изпълнителен директор на компанията.

4-месечната интензивна програма е дала възможност на компанията да създаде контакти с местни инвеститори и партньори, а също така и да разработи своята стратегия за предлагане на продукта.

Сторгеко е преосмислила и препозиционирала изцяло своите планове за развитие и в бъдеще ще залага повече на увеличаване на печалбата от продадени лицензи, а не на привличане на голeми инвестиции.

В рамките на програмата Сторгеко получи допълнително холандско финансиране в размер на 80 000 евро и в момента е на път да завърши преговорите по втори транш в размер на 350 000 евро.

„Продуктът ни е готов и тестван. Целта ни за следващите три месеца e конкретна и постижима – 200 продадени лиценза”, уточни Андерсен.

Създадена през 2014 г. в България, компанията има собствени офиси в Лондон и Малага. Сторгеко е SaaS платформа, която подпомага малки и средни уеб магазини да управляват по-лесно продуктите си.

Коментар