Jaguar започва продажби чрез виртуална реалност

Виртуална реалност помага на търговците да разчупят леда с клиентите в процеса на продажба

Виртуална реалност помага на търговците да разчупят леда с клиентите в процеса на продажба

Британският автомобилен производител Jaguar Land Rover въвежда нов начин за покупка на автомобили – с използване на виртуална реалност, без да е необходимо клиентите да чакат новите модели да пристигнат в техния местен шоурум.

Пакетите Virtual Reality Experience вече се предлагат от дилърите на компанията, като потапят клиентите във всеки нов автомобил, лансиран от Jaguar Land Rover. Още преди автомобилите да са налични, търговците могат да свързват клиентите с виртуален тур, в който те виждат и си взаимодействат с модел с реални размери чрез очила за виртуална реалност.

Очилата ще отвеждат клиента на пътуване „под капака” с помощта на анимации, разкриващи технически аспекти и детайли. Освен това VR Experience дава възможност на клиента да разгледа интериора на автомобила в 360-градусов изглед от различни ъгли.

Услугата е налична и във версия за таблет, ако клиентът иска да си припомни или да получи по-подробна информация, когато обсъжда в детайли различните опции с търговеца. VR Experience ще ангажира още повече клиентите и ще помогне на търговците да разчупят леда с тях в процеса на продажба, коментираха от Jaguar Land Rover.

Коментар