Производителят на бои Оргахим въвежда технология за виртуална реалност в магазинната си мрежа. Потребителите могат да „видят” как биха изглеждали определени цветове и комбинациите между тях в три виртуални стаи, денем и нощем.
Преди окончателно да се спре на цвят за тониране на боя, клиентът може да сложи очилата за виртуална реалност и да потъне в света на цветовете. Потребителите имат избор между три помещения – всекидневна, спалня и офис, както и между дневен и нощем режим. 3D технологията дава възможност да се изпробват комбинации от над 1000 цвята.
Виртуалната реалност навлезе на глобално ниво в много сектори – туризъм, фитнес услуги, авиация, медицина, архитектура, строителство и мебели. В България засега VR се използва основно от медийни и технологични компании, но намира приложения и в рекламни кампании и промоции, които позволяват на потребителите да се докоснат до този нов свят и да общуват с продукта по различен начин.
Нов доклад на IDC прогнозира, че доставките на очила за VR (виртуална реалност) и AR (добавена реалност) в световен мащаб ще достигнат почти 100 милиона броя до 2021 година. За сравнение, през изминалата година са били доставени малко под 10 милиона такива устройства, което е увеличение от 10 пъти за по-малко от 5 години.