Японската компания Panasonic впечатли аудиторията на IFA 2017 в Берлин с новия си прозрачен OLED телевизор, който може да играе ролята на „умно” стъкло за различни приложения.
На щанда си компанията показа прототип на прозрачния екран с резолюция 4K Ultra HD (3840×2160 пиксела). Идеята е подобен телевизор да се интегрирала като стъклен панел в обзавеждането на хола.
Друга област на приложение на прозрачния OLED TV е за рекламни и маркетингови цели, например във витрини, магазини за битова техника и т.н. Все още обаче няма яснота кота Panasonic ще пусне иновативния екран на пазара и на каква цена.
Същевременно, Panasonic показа на IFA 2017 най-големия си OLED телевизор – 77-инчовия EZ1000, създаден в сътрудничество със специалисти от Холивуд и аудио инженери от Technics. Моделът се очаква на пазара в Европа тази есен.