Panasonic: Търсим баланс между благосъстояние и устойчивост

“Нашата цел е да постигнем баланс между индивидуалното благосъстояние и глобалната устойчивост”, казва Масахиро Шинада, главен изпълнителен директор на Panasonic
(снимка: Panasonic)

Ориентиран към потребителите холистичен подход и визия за по-устойчиво бъдеще ще демонстрира Panasonic с множество иновативни продукти на предстоящото изложение IFA 2023. Японската компания ще участва в Берлин с широка гама потребителски продукти – от телевизори до домашна аудиовизуална техника, малки кухненски уреди, лична грижа, цифрови изображения и интелигентна комуникация. 

“Нашата цел е да постигнем баланс между индивидуалното благосъстояние и глобалната устойчивост и работим усилено, за да реализираме тази визия,” заяви на вирутална пресконференция Масаширо Шинада, главен изпълнителен директор на Panasonic Corporation.

На IFA 2023, което ще се проведе от 1 до 5 септември в Берлин, компанията ще се фокусира върху корпоративната си визия “Цялостно благополучие” с четири измерения:

  • “Пространствено благополучие” (Телевизия и домашно забавление)
  • “Външно благополучие” (Лична грижа)
  • “Вътрешно благополучие” (Малки кухненски уреди)
  • “Социално благополучие” (Цифрови изображения и грижа за домашните любимци)

Представители на Panasonic подчертаха, че компанията работи интензивно върху решения, свързани с намаляване на CO2 и в съответствие с принципите на кръговата икономика.

По-конкретно, Panasonic предприема стъпки, които водят до преосмисляне на философията на продуктовия дизайн и дават приоритет на по-дългите жизнени цикли на продуктите – например, чрез използване на модулни конструкции за по-лесно ремонтиране или интегриране на IoT за прогнозно откриване на неизправности, както и чрез по-достъпни оферти за обновяване и абонаментни модели. Освен това компанията успешно декарбонизира своите около 250 фабрики.

В същото време Panasonic разширява производството на термопомпи в Европа. За да укрепи допълнително този бизнес, до 2025 г. компанията ще инвестира над 300 милиона евро в научноизследователска и развойна дейност, производство, продажби и маркетинг.

Коментар