Microsoft добави функция за съвместно редактиране на документи в реално време в едно от основните си офис приложения – електронната таблица Excel.
Нововъведението позволява на няколко потребители да работят с дадена електронна таблица едновременно, като промените се синхронизират автоматично и добавят в режим на реално време.
Функцията за съвместно редактиране на Exel таблици в реално време е достъпна за документи, съхранявани в облачното хранилище OneDrive, вкл. бизнес версията, или в SharePoint.
Microsoft обяви също поддръжка на автоматично съхраняване в Word, Excel и PowerPoint за абонатите на услугата Office 365, които съхраняват документи в OneDrive и SharePoint.
По-рано тези възможности бяха достъпни само за участниците в програмата Office Insider, докато сега от тях могат да се възползват всички потребители на споменатите продукти на Microsoft.
Докато се сетят, преди 2 години преминах на гугъл шииииийтс. Те го имат това “нововъведение” отдавна.