Oracle Mobile Cloud се сдоби с умни чат-ботове

С помощта на новите инструменти в Oracle Mobile Cloud, компаниите могат да подобрят взаимодействието със своите клиенти и служители

Обновена платформа Oracle Mobile Cloud за първи път реализира възможност за използване на умни чат-ботове с технология за изкуствен интелект, съобщиха тази седмица софтуерната корпорация.

Oracle Mobile Cloud предлага на компаниите възможности за дълбок анализ, който обединява опита на ключови клиенти при използването на ботове, мобилни и уеб приложения, както и средства за опростена разработка на ботове. С помощта на тези инструменти, предприятията могат да подобрят взаимодействието със своите клиенти и служители посредством популярни системи за обмен на съобщения.

Освен това умните ботове на Oracle предоставят собствен SDK (комплект за разработка) за JavaScript, както и SDK за разширение на мобилните и уеб приложения с поддръжка на чат и гласово общуване с Apple Siri, Google Voice и Microsoft Cortana.

Дополнителните възможности на новата корпоративна облачна платформа Oracle Mobile Cloud Enterprise включват интеграция в рамките на цялото предприятие, която позволява на компаниите да предлагат на крайни потребители широки възможности за достъп до съхраняваните в сървърите данни.

Освен това платформата осигурява достъп до ключови анализи, с помощта на които компаниите могат да определят проблемни области, фуния на продажбите и пътя на потребителите.

Коментар