Apple и YouTube са магнит за милениумите

Поколението на милениумите – родените между 1980 и 2000 г. – е обвързано емоционално най-силно с Apple, Disney и YouTube, установи проучване на Brand Intimac, разпространено от PRNewsWire.

Очевидно е, че съвременният млад човек е пристрастен към смартфоните, социалните мрежи и други ИТ достижения, без които животът ни днес изглежда немислим. Brand Intimacy определя брандовете, които се радват на най-голяма привързаност от страна на милениумите.

На първо място в изследването е посочена Apple. Стратегията на компанията от Купертино да предлага продукти и услуги, предназначени за използване изключително в нейната екосистема, създава силна емоционална връзка на потребителите с бранда.

Второ място заема развлекателната компания Disney, следвана от видеопортала YouTube. Услугата на Google е популярна по целия свят и се очаква влиянието й да нараства. Според авторите на изследването, именно YouTube има потенциал да оглави класацията след година-две.

Брандове като Target, Amazon, Nintendo, Google, Xbox, Netflix и Whole Foods заемат следващите позиции в рейтигна на Brand Intimac, който отчита степента на емоционална връзка между потребителите и марките – тяхната привързаност или дори зависимост от бранда.

Коментари по темата: „Apple и YouTube са магнит за милениумите”

добавете коментар...

  1. haha2

    @Wind
    Абсолютно съм съгласен с това. Американците са малоумни и ако не им дават команди да извършват елементарни животоподдържащи дейности, ще загинат. Какво остава за мощният маркетинг на Apple, който категорично ги убеждава, че това е единственият и възможно най-правилен телефон и ако не се обвържат емоционално с него, са загубени. И те си се обвързват

  2. Wind

    Хахаха! Убиват се да са емоционално свъзани с Apple! 😀 Можеше поне да напишете – милениумите в САЩ… никъде другаде Apple не са кой знае какъв фактор.

  3. Аман

    #КОЙ плати за тая “статия”?

Коментар