TechNews.bg
Водещи новиниЛ@йфНовини

Apple и YouTube са магнит за милениумите

Поколението на милениумите – родените между 1980 и 2000 г. – е обвързано емоционално най-силно с Apple, Disney и YouTube, установи проучване на Brand Intimac, разпространено от PRNewsWire.

Очевидно е, че съвременният млад човек е пристрастен към смартфоните, социалните мрежи и други ИТ достижения, без които животът ни днес изглежда немислим. Brand Intimacy определя брандовете, които се радват на най-голяма привързаност от страна на милениумите.

На първо място в изследването е посочена Apple. Стратегията на компанията от Купертино да предлага продукти и услуги, предназначени за използване изключително в нейната екосистема, създава силна емоционална връзка на потребителите с бранда.

[related-posts]

Второ място заема развлекателната компания Disney, следвана от видеопортала YouTube. Услугата на Google е популярна по целия свят и се очаква влиянието й да нараства. Според авторите на изследването, именно YouTube има потенциал да оглави класацията след година-две.


Брандове като Target, Amazon, Nintendo, Google, Xbox, Netflix и Whole Foods заемат следващите позиции в рейтигна на Brand Intimac, който отчита степента на емоционална връзка между потребителите и марките – тяхната привързаност или дори зависимост от бранда.


още от категорията

Intel поскъпна от слухове, че ще произвежда процесори за Apple

TechNews.bg

За първи път от 15 години Apple може да оглави пазара на смартфони

TechNews.bg

Наближава ли краят на ерата на Тим Кук в Apple?

TechNews.bg

Тим Кук може да напусне Apple още следващата година

TechNews.bg

В търсене на абсолютния финес: iPhone Air

Мария Малцева

Apple разширява сателитните възможности на iPhone

TechNews.bg

3 коментара

haha2 15/03/2018 at 18:22

@Wind
Абсолютно съм съгласен с това. Американците са малоумни и ако не им дават команди да извършват елементарни животоподдържащи дейности, ще загинат. Какво остава за мощният маркетинг на Apple, който категорично ги убеждава, че това е единственият и възможно най-правилен телефон и ако не се обвържат емоционално с него, са загубени. И те си се обвързват

Отговор
Wind 15/03/2018 at 14:54

Хахаха! Убиват се да са емоционално свъзани с Apple! 😀 Можеше поне да напишете – милениумите в САЩ… никъде другаде Apple не са кой знае какъв фактор.

Отговор
Аман 12/03/2018 at 13:02

#КОЙ плати за тая “статия”?

Отговор

Leave a Reply to Wind