Пощенска банка съобщи, че е разработила първия у нас банков кредитен чатбот. EVA (Electronic Virtual Assistant) ще отговаря на клиенти в популярното приложение Facebook Messenger.
Чатботът ще бъде на линия 24/7, за да дава полезна и структурирана информация за различни банкови продукти, вкл. потребителски кредити, кредитни карти и програми за обединение на задълженията.
„Идеята за създаването на EVA идва като естествено продължение на стратегията за дигитализация на Пощенска банка и стремежа й да общува с клиентите по най-удобния за тях начин”, поясниха от финансовата институция.
Анализите на банката показват, че хората все по-често търсят неформално общуване със своята банка, независимо дали са вкъщи, в офиса, на кафе или пътуват с приятели – те искат банковият клон да е в телефоните им. Отговорът на тази потребност е чатботът EVA.
Сега потребителите могат да получат необходимата им информация в директен разговор с чатбота в месинджъра на Facebook. Чрез EVA те могат да изберат подходящи решения, според финансовите си нужди, като общуват с банката лесно – така, както със своите познати.
„Идеята ни е чатботът постоянно да се развива и услугите, които ще се предоставят чрез него, да стават все повече”, допълниха от Пощенска банка.
Чатботът представлява софтуерно решение, което отговаря автоматично на най-често задаваните въпроси чрез текст, снимки, линкове и други елементи. Това е електронен виртуален асистент за консултиране на потребителите дистанционно и чрез предпочитаните от тях устройства. Освен това чатботът е на линия 24 часа в денонощието и е леснодостъпен – само с влизане в Messenger.
Виртуалният асистент EVA има собствена Facebook страница, но потребителите могат да пишат на чатбота и през официалната страница на банката в най-популярната у нас и по света социална мрежа. По данни на Statista, около 2 млн. са потребителите на Facebook в България.
Kandidatstvah za kredit no nikoi nemie zvanql
Не съм много умна 🙁 Защо ме направихте тогава?