TechNews.bg
Водещи новиниЛ@йфНовини

Пощенска банка пусна кредитен чатбот EVA

Клиентите на Пощенска банка могат да провеждат полезни разговори с чатбота EVA

Пощенска банка съобщи, че е разработила първия у нас банков кредитен чатбот. EVA (Electronic Virtual Assistant) ще отговаря на клиенти в популярното приложение Facebook Messenger.


Чатботът ще бъде на линия 24/7, за да дава полезна и структурирана информация за различни банкови продукти, вкл. потребителски кредити, кредитни карти и програми за обединение на задълженията.

„Идеята за създаването на EVA идва като естествено продължение на стратегията за дигитализация на Пощенска банка и стремежа й да общува с клиентите по най-удобния за тях начин”, поясниха от финансовата институция.

Анализите на банката показват, че хората все по-често търсят неформално общуване със своята банка, независимо дали са вкъщи, в офиса, на кафе или пътуват с приятели – те искат банковият клон да е в телефоните им. Отговорът на тази потребност е чатботът EVA.

Сега потребителите могат да получат необходимата им информация в директен разговор с чатбота в месинджъра на Facebook. Чрез EVA те могат да изберат подходящи решения, според финансовите си нужди, като общуват с банката лесно – така, както със своите познати.

[related-posts]

„Идеята ни е чатботът постоянно да се развива и услугите, които ще се предоставят чрез него, да стават все повече”, допълниха от Пощенска банка.

Чатботът представлява софтуерно решение, което отговаря автоматично на най-често задаваните въпроси чрез текст, снимки, линкове и други елементи. Това е електронен виртуален асистент за консултиране на потребителите дистанционно и чрез предпочитаните от тях устройства. Освен това чатботът е на линия 24 часа в денонощието и е леснодостъпен – само с влизане в Messenger.

Виртуалният асистент EVA има собствена Facebook страница, но потребителите могат да пишат на чатбота и през официалната страница на банката в най-популярната у нас и по света социална мрежа. По данни на Statista, около 2 млн. са потребителите на Facebook в България.



още от категорията

Кой чатбот халюцинира най-малко? Изненада в нова класация

TechNews.bg

Увреждат ли чатботовете способността ни да мислим?

TechNews.bg

ChatGPT с „режим за възрастни“ през първата четвърт на 2026 г.

TechNews.bg

Защо една жена отказа да се среща с мъже, които ползват ChatGPT

TechNews.bg

ChatGPT вече показва реклами, дори на платените абонати

TechNews.bg

OpenAI очаква 2,6 милиарда души да използват ChatGPT

TechNews.bg

2 коментара

Anonymous 30/01/2019 at 14:02

Kandidatstvah za kredit no nikoi nemie zvanql

Отговор
ЕВА 31/08/2018 at 16:24

Не съм много умна 🙁 Защо ме направихте тогава?

Отговор

Коментари