Теленор предупреди за зачестили опити за измами чрез придобиване на нерегламентиран достъп до профили на потребители на оператора в приложението MyTelenor.
Измамниците използват различни претексти, за да излъжат клиенти на телекома да им предоставят еднократни ПИН или парола за достъп до приложението MyTelenor, алармираха от компанията.
По този повод, Теленор напомня на клиентите си в никакъв случай да не предоставят на трети лица еднократни кодове или своята парола за приложението MyTelenor за достъп, защото това може да доведе до значителни щети.
Операторът подчертава, че никога не иска от своите клиенти да предоставят кодове или парола за достъп до MyTelenor извън самото приложение. Обаждане от непознат или съмнителен източник с искане за предоставяне на такъв код или парола, независимо под какъв претекст, е сигурен знак за измама.
Потребителите трябва да откажат предоставянето на кода или паролата и да информират Теленор, съветват от компанията с уверението, че вече са предприети необходимите действия за преустановяване на тези опити за измама. Компетентните органи работят за разкриване на извършителите.