Полицай закъса с Tesla Model S при гонка на престъпник

Tesla Model S бе включен в патрулния парк на Полицейското управление на Фримонт, САЩ за оценка на възможностите на електромобила (снимка: CCO Public Domain)

Полицейският служител Джеси Хартман от Фримонт изпадна в неприятна ситуация миналата седмица, когато патрулният му автомобил Tesla Model S издаде предупреждение, че батерията скоро ще се изтощи, при преследване на нарушител.

Служителят помолил колегите си за помощ, а самият той бил принуден да спре преследването, тъй като останал заряд само за десет километра, а това криело опасност за останалите участници в движението, пишe Engadget. Хартман потърсил зарядна станция за Tesla, за да се прибере на собствен ход в участъка.

Според говорителя на полицейското управление на Фримонт, електрическата кола не е била заредена преди смяната на Хартман и нивото на заряд е било по-ниско от обикновено. По правило в края на смяната остават 40-50% от заряда.

Полицейското управление на Фримонт е първото в САЩ, което включи електромобил Tesla в своя патрулен парк, за да оцени възможностите му. Резултатите от пилотната програма ще бъдат докладвани на Общинския съвет.

Коментари по темата: „Полицай закъса с Tesla Model S при гонка на престъпник”

добавете коментар...

  1. :)

    Никак не е сигурно, че 12 засилки са достатъчни.

    В нета има доста клипчета с преследвания в САЩ и определено не са кратки.

    А, цената на Тайкан е двойна само ако сравняваш базов модел S и Тайкан Турбо S. С P100D разликата е 20%

  2. ха

    Ами то по принцип при гонката 12 засилки са си достатъчно. Няма да го годиш с години. Ще се включат и други коли в преследването…

  3. Gogo

    Да ама тайкана е на двойна цена!

  4. :)

    За нуждите на полицията далеч по-практичен ще е Порше Тайкан, защото европейците са се погрижили колата да има по-консистентни параметри.

    Гледал съм един куп клипчета на състезания (най-вече класическата за САЩ четвърт миля) с Тесла модел S.

    Наблюдава се едно и също – Тесла бие всички, но батериите заминават за 4-5 засилки. Горе-долу 12 минути в ускорения и забавяния.

    Тайканът е леко по-бавен, но може да изкара далеч повече да го караш “на ластици”, за разлика от Т’слата.

  5. :)

    Щом те Тесла, е новина. Модата не прощава на никого ….

  6. AA

    И къде е новината? Това се случва и с автомобилите с бензин.

Коментар