Тайванският производител Adata Technology обяви старта на нова кампания под мотото „Build to Create”, в която се фокусира върху продукти, специално предназначени за създаване на съдържание – анимация, фотография, видеообработка или влогове.
„Чрез тази кампания се надяваме да достигнем до създателите на съдържание и да им покажем, че продуктите на Adata не са предназначени единствено за овърклокъри, PC ентусиасти и геймъри”, заяви Джени Лиу, бранд маркетинг директор в компанията.
За да отговори на нуждите на новите създатели и техните медийни платформи, кампанията „Build to Create” включва подбор от различни решения като DDR4 модули памети за преносими и настолни компютри, M.2 2280 PCIe Gen3x4 SSD дискове, външни сторидж устройства с капацитет до 8TB и карти памет със скорост на четене до 290MB/s.
Новата кампания статрира с конкурс в Instagram под мотото „Create with ADATA”, който цели да покаже креативността и артистичността на създаващите съдържание. Надпреварата ще се проведе в периода от 14 май до 30 юни 2020 г.
За да се включат, участниците следва да споделят свое собствено творение, включително, но не само, снимки, картини, рисунки, музика и видеоклипове, отбелязани с хаштаг #CreatewithADATA.
Наградният фонд на конкурса включва 8TB външен HDD диск, 1TB PCIe M.2 2280 SSD, външни SSD дискове с капацитет 1TB, карти памет и DDR4 модули, уточниха от тайванския производител.
Кой и как определя печелившите? Най-важното не е отбелязано и статия става скучна като всяка друга. Освен това има си сайт в който винаги има някакви състезания: instructables,com.