TechNews.bg
Водещи новиниЛ@йфНовини

За собствениците на електромобили няма път назад

Повечето притежатели на електромобили са удовлетворени от покупката си
(снимка: CC0 Public Domain)

След закупуване на електрическа кола нейният собственик губи интерес към превозните средства, задвижвани от двигатели с вътрешно горене, установи британско проучване.

Данните от изследването показват, че по-малко от 1% от собствениците на електрически превозни средства биха се върнали към двигателите с вътрешно горене. Резултатите са убедително доказателство за фундаментална промяна в отношението на потребителите към екологично по-чисти превозни средства.

В проучването, проведено през ноември 2020 г. сред повече от 2000 души, 91% отговарят „не, благодаря”, когато са помолени да заменят електромобилите си с бензинови или дизелови. В същото време по-малко от 1% от притежателите на електромобили искат да се върнат към двигателите, работещи с изкопаеми горива. Около 9% от анкетираните отговарят, че не са сигурни.

Интересното е, че изцяло електрическите автомобили (BEV) печелят по-висок рейтинг на удовлетвореност сред потребителите отколкото хибридите (PHEV). Повечето от анкетираните са водачи на електромобили за първи път; за 73% настоящата им кола е първата EV, а 52% са направили покупка на електромобил през последната година.

[related-posts]

Удовлетвореността на водача е значително по-голяма както за изцяло електрическите, така и за хибридните превозни средства, като при водачите на EV този показател е 91 на 100 (BEV – 92, PHEV – 84) срещу 72 за собствениците на бензинови или дизелови автомобили.

Сред изцяло електрическите превозни средства лидер е VW ID.3, който получава 100% удовлетвореност, следван от Tesla Model 3 и KIA e-Niro с 96%, сочат резултатите от проучването.

2020 г. бе добра година за електрическите превозни средства във Великобритания – продажбите нарастват, докато автомобилният пазар като цяло е в спад. В резултат на това делът на електромобилите се е увеличил повече от три пъти до 9,7% от всички продажби на нови автомобили в страната.

още от категорията

BYD забавя проектите си в Унгария, но ги ускорява в Турция

TechNews.bg

Много хора се чувстват зле от возенето в електромобили

TechNews.bg

Китай е изправен пред технологично прегряване

TechNews.bg

Преходът към електромобили се отлага – засега в САЩ

TechNews.bg

Китай превзема Норвегия – европейската “лаборатория” за електромобили

TechNews.bg

Илон Мъск обеща най-епичната демонстрация на Tesla

TechNews.bg

18 коментара

ха 05/01/2021 at 06:51

Готин,

Психични отклонения имат хората не които коментират, а които са прочети точно тази статия. Такива като теб и Фофу. Аз само първите две изречения прочетох от статията, но пък за сметка на това направих напълно “адекватен” на съдържанието коментар.

За щастие в сайта technews.bg такива изцепки като тази “статия” се срещат сравнително рядко.

Отговор
:o) 04/01/2021 at 11:20

Това няма връщане назад ми звучи като “Преебали са се” ахахахах 🙂

Темата е безкрайна и пространствена с + и – на двата вида двигатели.
Едно е сигурно – трябва да намерим нов източник за гориво и да спрем ДВГ до 30 години.
Иначе , няма да ни има нас, планетата ще си я има, ама без нас 🙂

Отговор
Теслич 03/01/2021 at 23:34

Мда за шизита най добре на ток.

Отговор
Японеца 03/01/2021 at 11:12

ЕС и ЕК убиват собствените си икономики!

Отговор
Симо 03/01/2021 at 11:05

Прочетете за електрическата кола на Никола Тесла, имала е само един акомулатор и някаква уникална кутия която давала енергия от пространство… Тестове Тесла е правел около седмица, две със скорост до 80км/ч и негов братовчед е бил свидетел и помощник на Тесла.
За тестовете са ползвали модел Пиърс Арроу, от колата са извадили двигателя и с сложили мощен електромотор даден им от Дженеръл Електрик. Хората почнали да говорят, че Тесла ползва демонична сила или магия за да движи колата и той се разсърдил и прекратил опитите

Отговор
Готин 03/01/2021 at 03:45

Случайно да знаете, дали всеки който коментира тук, задължително е с психични отклонения.

Отговор
Грозен 03/01/2021 at 09:55

Готин ти е задника, психично здавия.

Отговор
Фофу 03/01/2021 at 00:27

ха, 02/01/2021 19:56 Препушил или препил ??!!

Отговор
ха 02/01/2021 at 19:56

Електромобилите се оказват твърде тъпа технология. Защото като отидеш от точка А до точка Б, то след това не можеш от точка Б да отидеш в точка А, защото според статията “няма път назад”. Така да се каже са автомобили за еднократна употреба … гадно!

Отговор
Фофу 01/01/2021 at 17:25

Да, още един “експерт” дето видя бъдещето в стъклената сфера, която зае за половин час от Гандалф Белия. И видя онези ми ти кланета. Тръпки ме побиха. А зомбита видя ли? Някъде себе си измежду тях ??

Това, че електрическите двигатели могат да осигурят яка тяга, не значи, че е задъжително крайният продукт да е така. Има си контролни модули които могат да бъдат настроени за всякакви ускорения и плавни и и не чак толкова. Както и сега има висок клас автомобили с ДВГ които имат различни режими на каране.

И съответно има си законодателство което може да принуди производителите да правят по-безпосни настройки.

Но залагам повече надежди на идването на самоуправляващите се системи.

Отговор
Атанасов 01/01/2021 at 09:26

“Влакът” отново минава покрай нас, а ние вместо да се качим при другите, махаме с калпака и се правим на интересни.

Отговор
Симо 01/01/2021 at 06:54

За града електрически, извън града бензин, електричните закъсняха заради батериите, това е големият проблем, но мен ме кефят яките мощни коли на бензин но за извън града, за градовете транспорта трябва да е на ток няма начин иначе не може да се диша. Обаче бензинните много поддръжка искат, много кинта отлита докато електричните почти няма кво, но батериите…често се подпалват, може би новите бактерии със сухи електролити ще са по безопасно ще видим.
Ако градовете са както в Америка на голяма площ тогава и бензиновите не са проблем щом не е пренаселено, но дизелите са отврат за града

А верно е тва че ще се избиват по улиците с електричните, Теслите са с огромни ускорения и минават почти всички спортни бензинови на къси разстояния а то това им значение за градовете как да натриеш носа на другите като ги изпревариш, тва гъзетата и гадните мутри и мафиоти със спортните бензини ще псуват напоразия, но нека им е гадно тва заслужават

Отговор
Anonymous 05/01/2021 at 08:48

Да абсолютно си прав:))

Отговор
До нищо ново 01/01/2021 at 05:56

За много години!!!!!
Не е вярно, ЕV лекува всякакви хронични ,заболявания. Ако си болен например от хроничен синузит, като си купиш електрически автомобил,започваш да шофираш значително по-бързо и с резки ускорения, което плаши синусите, че ще катастрофираш и изпускат течноста натрупала се в тях. Така болестите напускат тялото, защото разбират, че няма смисъл от теб, така или иначе ще си се разбиеш някъде! Ако сега има много катастрофи, с навлизането на тези значително по-бързи задвижвани в комбинация с масовото не спазване на правилата за движение по пътищата, ще стане като в кланица по улиците! Направо не искам да си представям, какво ще стане!!!!!!

Отговор
Фофу 31/12/2020 at 19:52

Рмн 31/12/2020 13:34 Вие с подкрепата на РосГаз може и да сте достигнали до този извод, но това не значи че е е вярно.

Нищо ново 31/12/2020 12:04 Същото важи и ако някой е олигофрен.

Отговор
Рмн 31/12/2020 at 13:34

Не стигнахме ли до извода, че е много погрешно да ги наричаме “екологично по-чисти…”

Отговор
Гост 03/01/2021 at 09:52

От къде вземат ток за батериите си? От Ел. мрежата. А тя се произвежда предимно от…… ТЕЦ-овете. А те ако не знаете горят въглища и са най-големите замърсители в света. Защо никой не говори за това. А, да не говорим за производството на батериите им. И за съхранението им след изчерпване на ресурса. Да ДВГ не е съвършен но тези електрички засега не са решението на проблема.

Отговор
Нищо ново 31/12/2020 at 12:04

Ако някой си е бил луд, качването на електромобил няма да го излекува.

Отговор

Коментари