Tesla представи обновения вариант на електромобила Model S. Това е първият основен редизайн от появата на седана през 2012 г. Забележителна сред всички нови характеристики е, че колата може да измине „най-малко 830 километра с едно зареждане”.
Външният вид на Model S остава практически непроменен. Основните новости са в интериора на автомобила. Пътниците ще могат да се насладят на стъклен покрив – тази опция става стандартна част от модела.
Компанията видимо се отказва от вертикалния екран в полза на хоризонтален, както е при Model 3 и Model Y, отбелязва The Verge. Под него има докинг станция с безжично зареждане за два смартфона.
Информационно-развлекателната система се захранва от чип, който има 10 терафлопса процесорна мощност. С други думи, мултимедията е съпоставима с конзола PS5 или Xbox Series X. Воланът е станал U-образен, а зад него се намира допълнителен дисплей, който действа като табло.
Базовият модел S има пробег 660 км. Версията Plaid също може да измине толкова и ускорява от 0 до 100 км/ч за 1,99 секунди. Пакетът Plaid + има същото ускорение, но може да измине до 830 км с едно зареждане. Версиите Plaid и Plaid + са способни да ускорят до 320 км/ч, но само с „правилните гуми”.
Евтино с ток и жици.., Бензинжиите ся кво ше кажат…
Едва ли някой ще сложи голяма батерия на колата и ще си продава колата с ограничен пробег и съответно цена..
яша, пробега от ‘чип’ в ‘горивоподаването’ ли е? демек изцяло софтуерно или има разлика в батериите? тази информация що не я пуснете? стига копи пейст новини, беш маму