Google Ads с нови мерки срещу нарушители на правилата

Рекламодатели, които нарушават правилата на Google Ads, рискуват профилите си
(снимка: CC0 Public Domain)

Нови мерки срещу рекламодатели, които многократно нарушават правилата на системата Google Ads, ще влязат в сила през септември 2021 г., съобщиха от интернет компанията.

„Ще започнем да внедряваме системата, базираща се на предупреждения, на 21 септември 2021 г. с постепенно увеличение на обема в рамките на 3 месеца за правилата относно: допускане на непочтено поведение, неодобрени вещества, оръжия, части от оръжия и сродни продукти, експлозиви, други оръжия и тютюн”, поясняват от Google.

Правилата, обхванати от системата, ще се разширяват и с течение на времето към тях ще се добавят и допълнителни правила в различните етапи, като рекламодателите ще получават известие всеки път, когато в обхвата на системата влизат нови правила.

Целта на промените е да осигурят безопасна и положителна практическа работа на потребителите. Google ще започне да издава предупреждения на рекламодателите, които ще бъдат придружени от известия по имейл и в профила, за да се поощри спазването на правилата и да се предотвратят повторни нарушения на правилата ни.

Първо нарушение на правилата от страна на рекламодател ще доведе само до предупредително съобщение. Но при продължаващо нарушение, рекламодателите ще получат първото си предупреждение. Те ще могат да получат не повече от три предупреждения, като наказанията, приложими към всяко от тях, прогресивно ще нарастват.

За първо и второ предупреждение ще се налага временно спиране на профила (съответно за 3 и 7 дни), а третото предупреждение ще доведе до спиране на профила. Рекламодател с временно спиране на профила ще трябва да поправи въпросните нарушения и да изпрати формуляр за потвърждение, за да възстанови показването на реклами. След това потвърждение профилът му ще бъде освободен.

Рекламодателите също така могат да обжалват решение за предупреждение, ако смятат, че е взето в резултат на грешка. Google Ads ще възстанови показването на реклами веднага след успешното обжалване на предупреждението.

Профилите ще останат временно спрени, ако не бъдат предприети действия от страна на рекламодателя за потвърждение или за обжалване на предупреждението. Предупрежденията ще останат в профила в Google Ads в продължение на 90 дни, освен ако не бъдат успешно обжалвани.

Профилите, спрени в резултат на трето предупреждение, няма да могат да показват реклами или да създават ново съдържание, освен при успешно обжалване на спирането, поясниха от Google.

Коментар