Нова визуална идентичност обяви полската компания Genesis, която е позната на пазара у нас с геймърските си продукти. Ребрандирането съвпада по време с десетгодишния юбилей на марката.
Актуализираното лого е резултат от двугодишна работа и консултации с гейминг общността, като целта е да се даде фокус върху технологичния характер на бранда. Скоро новото лого ще се появи и върху устройствата от портфолиото на Genesis.
От компанията споделят, че процесът по ребрандиране е стартирал още преди две години, като целта му е била да се обърне внимание на настъпващите промени и да се предефинира идентичността на марката.
В проведеното изследване активно е участвала гейминг общността, която е изразила своите предпочитания и очаквания, подчертаха от компанията.
„Това е важна крачка за нас и съм доволен, че я направихме. Genesis е на пазара от 10 години, през които сме постигнали много успехи, благодарение на активното участие и съвместно с нашата общност”, коментира Доминик Пиетка, директор направление маркетинг.
По повод юбилея компанията е подготвила лимитирана серия от продукти и артикули, които ще бъдат обявени в близките седмици. Брандът е познат с геймърските клавиатури, мишки, слушалки, кресла за игри и др.