Компанията за киберзащита Acronis обяви подобрения в своята партньорска програма Acronis #CyberFit Partner Program. Актуализацията поставя по-силен акцент върху подкрепата за развитието на партньорите, особено за облачни услуги, като увеличава видимостта на техните маркетингови дейности и активности в социалните медии посредством предварително оформено, автоматизирано съдържание. Същевременно програмата вече предлага конкурентна професионална и финансова подкрепа за партньорите, желаещи да мигрират към Acronis.
Облачната екосистема на Acronis е нараснала повече от два пъти от 2018 година насам. 2021 година се доказа като най-значимата в историята на Acronis: вече има над 750 000 бизнеса, които използват Acronis Cyber Protect, а наскоро компанията получи 250 милиона долара финансиране от CVC Capital Partners VII.
Сега, въз основа на обратната връзка, получена директно от партньорите си, Acronis направи годишни актуализации на своята партньорска програма. Това позволява на партньорите да реализират повече приходи, внедрявайки облачни решения, които посрещат предизвикателства на клиентите по отношение на защитата и техните маркетингови нужди – с конкурентен миграционен план за онези, които търсят начин да преминат към използване на Acronis.
Миналата година партньорската програма беше преобразена като унифицирана програма за доставчиците на услуги и риселърите.
Новите подобрения през 2022 г. включват:
• Фокус върху доставчиците на услуги и партньорите за облачна дистрибуция, като вече няма праг за приходите за доставчиците на услуги, налице са праволинейни програмни изисквания, както и специален мениджър за партньорските профили;
• Съвместно бизнес-планиране с достъп до бизнес-планове в Партньорския портал, финансови стимули за Златните и Платинените партньори, както и съвместни дейности по продажбите и маркетинга;
• Конкурентна миграционна програма с подкрепа чрез финансови и професионални услуги, достъпни за партньорите, готови да мигрират към Acronis;
• Уникална програма #TeamUp, предлагаща партньорства със спортни организации, както и уникални спортни придобивки;
• Инструменти за автоматизация на маркетинга и продажбите и предварително подготвени пакети със съдържание с достъп до „капкови” имейл маркетинг кампании и кампании за социални медии, достъпни за партньорите чрез Партньорската програма;
• Демонстрационна лаборатория „по заявка” за партньорите, облачно-базирана виртуална лаборатория с компоненти на Acronis Cyber Cloud, предварително инсталирани и достъпни за целите на обучения, тренинги и демонстрации;
• Програма NFR, която осигурява софтуерни лицензи за Acronis Software за вътрешна употреба за партньорите.
Съществуващите партньори на Acronis вече оценяват високо преобразената програма с нейната лекота на използване, както и новите възможности, проектирани да подобрят цялостната видимост на пазара, посочиха от компанията.
Acronis ще проведе и специално събитие 2022 Acronis #CyberFit Partner Kickoff на 2 февруари 2022 г., посветено на ангажимента към партньорите и дистрибуторите. То ще комуникира подхода на Acronis, фокусиран върху партньорите, както и плановете за годината. Събитието включва и запознаване с новите подобрения в партньорския портал Acronis Partner Portal, преглед на пътна карта 2022, въведение в програмата Acronis #TeamUp и др.