Иновативният бранд AENO, който представя широко портфолио от интелигентни домашни уреди, влезе на българския пазар, съобщиха от дистрибутора АСБИС. Устройствата AENO се отличават със смарт функции, лекота на използване, иновации и стилен дизайн.
AENO си поставя за цел да направи интелигентните технологии достъпни, така че да се използват ежедневно и да намалят тежестта на домакинската работа. Брандът е насочен към всички, които полагат усилия да направят дома си по-удобен, търсят баланса между работата и личния живот и искат да избягат от рутината по поддръжка на домакинството.
Предлаганите устройства са интуитивни за използване и притежават най-търсените от потребителите функции. Те могат да бъдат контролирани дистанционно, чрез приложение, инсталирано на смартфона.
Портфолиото включва продукти в няколко категории – пречистване на въздуха, грижа за дома, кухненски уреди и грижа за здравето. В продуктовата гама фигурират, например, най-висок клас пречистватели на въздуха с функция за йонизация и UV лампа за отстраняване и на най-малките замърсители.
В категорията „Грижа за дома” AENO предлага прахосмукачки-роботи с висока автономност, които могат да се движат и в стаи със сложна геометрия, UV лампа за отстраняване на бактерии и мухъл, функция за сухо и мокро почистване. Налична са и акумулаторни прахосмукачки с електро-турбо четка, която е особено полезна в домове с домашни любимци, миещ се MIF филтър и зарядно за стена.
При продуктите в категория „Грижа за здравето” правят впечатление серия от премиум електрически четки за зъби с висока автономност, интелигентна система за напомняне, почистване, избелване, масаж, грижа при чувствителни зъби, грижа за венците, както и с 3D сензорен бутон за регулиране на нивото на интензитет на вибрациите за всеки режим на почистване – висок, стандартен или нисък.
Категорията „Кухненски уреди” включва електрически кани, блендери, електрически грилове, електрически фурни и др.
AENO е млад бранд с производствена фабрика в Китай. Компанията постоянно разширява продуктовото си портфолио в зависимост от нуждите на пазара.