Иновативно решение с добавена реалност (AR) представи ексклузивно у нас компанията TeamViewer, която беше гост на технологично събитие, организирано миналата седмица в София от дистрибутора Инфодизайн България за корпоративни потребители. Конференцията, водена от Надежда Еремиева, управител на Инфодизайн, се фокусира върху напредналите технологии на TeamViewer за автоматизация на работните процеси, решенията за бекъп на Nakivo и системите за съхранение на енергия на Zendure – нов партньор в портфолиото на дистрибутора.
Frontline на TeamViewer е корпоративна платформа за продуктивност с напълно интегрирани AR решения, стана ясно от презентацията на Павел Войчеховски, регионален търговски мениджър на компанията за Централна и Източна Европа. Платформата използва най-новата компютърна технология – добавената реалност, за да рационализира ръчните работни процеси в предприятия от всяка индустрия.
„В свят, който все повече се разделя между тези, които са дигитализирани, и тези, които не са, Frontline пренася вашата работна сила в бъдещето”, заявиха от немската компания, описвайки новия си продукт. Платформата включва решенията xPick, xMake, xInspect и xAssist.
xPick, в комбинация с интелигентни очила, освобождава ръцете на работниците, за да могат да „избират по зрение” (pick-by-vision). Системата поддържа ръчно събиране на поръчки, контрол на инвентара и много други логистични процеси. Работата със свободни ръце означава, че работниците ще изпълняват задачите си по-бързо и с по-малко грешки, а интуитивният графичен интерфейс осигурява бързо внедряване и възприемане на технологията. Допълнителни компоненти, включително контрол на теглото, сканиране на баркод, локализация и гласова команда, разширяват обхвата от възможни приложения на xPick.
xMake е друго иновативно AR решение от типа „направи по визия” (make-by-vision), което води до по-бързи операции по сглобяване чрез замяна на хартиените ръководства с инструкции в зрителното поле на потребителя. Вградено в системата осигуряване на качеството с помощта на усъвършенствани камери и сензори гарантира най-добрите резултати за всяка стъпка от сглобяването. Интерфейсът може лесно и бързо да се конфигурира, според езика и специфичните изисквания на процеса.
xInspect е инструмент за „проверка чрез визуализация”, който позволява по-бързо завършване на отнемащите време задачи по инспекция, обслужване и поддръжка. С това решение отпада нуждата от боравене със сложни ръководства за поддръжка – диагностика, документация и ръководства за отстраняване на неизправности се появяват в зрителното поле на потребителя, освобождавайки ръцете му. Предупрежденията за опасност се показват на видно място, което гарантира по-безопасни работни практики.
xAssist се използва за виртуално отстраняване на проблеми от всяко място. Решението рационализира процеса на поддръжка – отдалеченият експерт вижда това, което вижда техникът на място, и може да дава инструкции в реално време. Престоят е сведен до минимум, а знанията се предават в рамките на организацията, за да се увеличи производителността. Множество потребители могат да бъдат добавени към разговора, което позволява на външни експерти да предоставят помощ.
По време на презентацията Павел Войчеховски демонстрира работата на системата с RealWare очила за добавена реалност, като акцентира върху решенията xPick и xAssist. От страна на TeamViewer в събитието участваха още Максим Жестеров, ръководител на екипа на каналите за продажби в ЕМЕА региона, който представи бизнеса на компанията, и Марта Роуз, акаунт мениджър на каналите – тя разкри възможностите на корпоративната платформа за отдалечена свързаност TeamViewer Tensor.
Втората част на конференцията беше посветена на последната версия на Nakivo Backup and Replication. За новия продукт говори Макс Заприкутенко – директор продажби в американската компания Nakivo, която е един от най-бързо развиващите се доставчици на софтуер за защита на данните в индустрията с над 4000 партньори в 140 държави, носител на наградата „Best of VMworld 2018”. Нейни клиенти са корпорации като Coca-Cola, Honda, China Airlines, DHL и др.
Накрая, Инфодизайн България представи новото попълнение в своето портфолио – системите за съхранение на енергия на стартъпа Zendure, който е основан през 2017 г. и вече оперира с офиси в технологичните центрове на Силициевата долина, САЩ, Китай, Япония и Германия.
SuperBase V на Zendure е първата „plug-and-play” система за съхранение на енергия, предназначена както за дома, така и за малкия и среден бизнес. Това е персонализирана енергийна екосистема с ориентиран към потребителя дизайн и революционна технология, която поставя нов стандарт в съхранението на енергия. Технологията SolarFlow превръща слънчевата светлина в безопасен, надежден и издръжлив източник на енергия за ежедневието на потребителите.
Решението включва още батерии, интелигентен домашен панел, смарт щепсел, EV зарядно устройство и приложение за дистанционно управление на енергията. Zendure разработва също системите за съхранение на енергия SuperBase M и SuperBase Pro.