Лей Джун лично достави първите коли на Xiaomi

Лей Джун отвори вратите на SU7 на всеки нов собственик на електрическия седан
(снимка: Weibo)

Xiaomi започна доставките на своя дългоочакван електрически автомобил SU7. Първите седани бяха предадени на нетърпеливи собственици в автомобилната фабрика на Xiaomi в Иджуан, Пекин. Компанията планира да продаде само 5000 броя от първоначалната партида.

Лично основателят и главен изпълнителен директор на Xiaomi Лей Джун отвори вратите на всеки SU7 за неговия собственик. В допълнение мениджърът направи възпоменателни снимки с всеки получател, които мигновено се разпространиха в китайските социални медии като Weibo.

Компанията пусна специална версия SU7 Founder Edition като знак на благодарност към лоялните поддръжници на марката. Колата може да се похвали с ексклузивни функции като метални надписи, номерирани табели с имена, подаръчни кутии със сертификати и Bluetooth ключ, подписан от Лей Джун.

Моделът идва с луксозни екстри като кожа Nappa, 25 високоговорителя и хладилник. Акцентът на SU7 е неговата конкурентна цена, варираща от 215 900 до 299 900 юана ($29 900 до $41 500)

С над 140 000 поръчки досега SU7 е обещаващ проект на Xiaomi в автомобилната индустрия. Церемонията по първите доставки не само бележи крайъгълен камък за подразделението Xiaomi Auto, но показа отдадеността на компанията и персонализирания подход към обслужването с личното участие на Лей Джун.

Xiaomi Auto има амбициозни планове за растеж, включително годишен производствен капацитет от 150 000 единици. С доставки, започващи от фабриката и разширяващи се до магазините на Xiaomi в 28 града в Китай, SU7 може да окаже значително влияние на пазара на електромобили.

Коментари по темата: „Лей Джун лично достави първите коли на Xiaomi”

добавете коментар...

  1. Пешо

    Като телефоните им – в началото ще работи прекрасно без забележки.
    После софтуерът ще се скапе и след 5 години ще е елха.

  2. Пропов

    Аз тъкмо пуснах за продаване моят Xiaomi 14 Ultra. За 2 седмици ползване открих някой неприемливи бъгове и недоизпипвания с който просто не мога да се примиря. Такова им е всичкото на Китайците. Много много скрити компромиси, добре скрити, че да почнат да излизат когато вече е късно да върнеш стоката. Убеден съм че и колата им ще има дразнещи скрити проблеми. Това е цената, на… ниската цена.

Коментар