HP откри официално днес в София първи по рода си център в Европа за отдалечени технологични услуги. Клиентски център-Германия ще доставя услуги на регионален принцип.
Центърът е уникален както заради това, че обслужва клиенти на компанията само от Германия, с дейност в областта на финансите, индустрията, комуналните услуги и телекомуникациите. Технологичните услуги ще се предоставят от висококвалифицирани български експерти, подчертаха от компанията.
„Центърът разширява възможностите на НР да подпомага компаниите в Германия да се развиват и да стават все по-иновативни”, каза Майкъл Еберхардт, вицепрезидент на НР за Германия.
С капацитет от 800 работни места, центърът е разположен на три етажа – всеки един от тях е проектиран и посветен на едни от най-големите постижения на Германия в областта на индустрията, науката и спорта.
„Това е първата знакова инвестиция в страната ни тази година и държавата ще подкрепя с всички възможности начинания, които разкриват нови работни места с добавена стойност”, посочи министърът на икономиката, енергетиката и туризма министър Ангел Василев.
Ползвайки ресурсите на центъра, екипите на HP ще могат да оценяват по-бързо възникналите ситуации и по-точно да разрешават проблемите на клиентите, поясни Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги” в Глобалния център на НР в страната ни.
Клиентски център-Германия е част от един от шестте глобални хъба на НР за отдалечени услуги, който оперира в България . Глобалният хъб предоставя на корпоративните клиенти в цял свят пълното портфолио от услуги на НР в областите на софтуерните приложения, ИТ инфраструктурата и услугите свързани с бизнес процеси.