Lenovo ще атакува пазара на смартфони в САЩ

Lenovo е вторият по популярност бранд за смартфони в Китай след Samsung

Lenovo иска да постигне успех и на пазара за смартфони в САЩ, след като се наложи в Китай

Lenovo е един от най-бързо развиващите се производители на смартфони в света, но много потребители извън Китай не познават „умните” телефони на компанията. Това важи с особена сила в САЩ, където Lenovo все още не продава смартфони.

Скоро обаче ситуацията може да се промени. В близките 12 месеца Lenovo планира инвазия на пазара за смартфони в САЩ, става ясно от изявление на изпълнителния директор на компанията Янг Юанкинг пред Уол Стрийт Джърнъл.

Мобилният пазар трябва да стане нов фактор за растеж на Lenovo – компания, която купи РС бизнеса на IBM и в момента се конкурира с HP за първото място на световния компютърен пазар.

Lenovo вече пожъна успехи на пазарите за смартфони в държави като Китай, Индия и Русия. Ръководството на компанията не си прави илюзия, че ще влезе лесно на високо-конкурентния американски пазар, но всъщност няма друг избор освен да опита – пазарът на персонални компютри намалява под натиск от таблетите и смартфоните, което принуждава производителите в сектора да развиват нови бизнес направления, в частност да търсят успеха с мобилни устройства.

Коментар