Adobe променя пазарната си стратегия за предлагане на продукти, като заменя кутиите и лицензите със софтуер като услуга (SaaS). Дистрибуторът на компанията у нас, БиЕмДжи, представи вчера в София нов модел за продажби на графичния продукт Adobe Creative Cloud, базиран на облака.
Преходът към SaaS се случва в резултат на развитието на технологиите и нарастващите нужди на потребителите от гъвкав модел на придобиване и ползване на софтуера, достъпна цена, възможности за ползване от всяка точка, споделяне и сътрудничество с потребители от цял свят, коментира Никола Иванов, продуктов мениджър за Adobe в БиЕмДжи.
С помощта на „Creative Cloud for teams” различните отдели (дизайн, маркетинг и администрация) могат да подобрят ефективността си, като намалят разходите и улеснят покупката, инсталирането и управлението на софтуера.
Услугата предлага изцяло нови версии на инструменти за дизайн, с незабавен достъп до всички нови функции и ъпдейти. Могат лесно да се добавят и пренасочват лицензи към различни потребители и да се мащабира работният процес в движение.
За всеки потребител е предвидено 100 GB пространство за споделяне на файлове, качване на нови версии на разработките, поддържане на стари такива и публикуване на коментари и информация.
В момента Adobe Creative Cloud се предлага на промоционална цена от 479,88 евро на работно място за период от една година за клиентите на версия CS3 или по-нова. За нови потребители на продукта цената е 804 евро на работно място за една година.