Adobe Creative Cloud дебютира на българския пазар

Adobe заложи на облачния SaaS модел за продажби на графичния си софтуер

Adobe заложи на облачния SaaS модел за продажби на графичния си софтуер

Adobe променя пазарната си стратегия за предлагане на продукти, като заменя кутиите и лицензите със софтуер като услуга (SaaS). Дистрибуторът на компанията у нас, БиЕмДжи, представи вчера в София нов модел за продажби на графичния продукт Adobe Creative Cloud, базиран на облака.

Преходът към SaaS се случва в резултат на развитието на технологиите и нарастващите нужди на потребителите от гъвкав модел на придобиване и ползване на софтуера, достъпна цена, възможности за ползване от всяка точка, споделяне и сътрудничество с потребители от цял свят, коментира Никола Иванов, продуктов мениджър за Adobe в БиЕмДжи.

С помощта на „Creative Cloud for teams” различните отдели (дизайн, маркетинг и администрация) могат да подобрят ефективността си, като намалят разходите и улеснят покупката, инсталирането и управлението на софтуера.

Услугата предлага изцяло нови версии на инструменти за дизайн, с незабавен достъп до всички нови функции и ъпдейти. Могат лесно да се добавят и пренасочват лицензи към различни потребители и да се мащабира работният процес в движение.

За всеки потребител е предвидено 100 GB пространство за споделяне на файлове, качване на нови версии на разработките, поддържане на стари такива и публикуване на коментари и информация.

В момента Adobe Creative Cloud се предлага на промоционална цена от 479,88 евро на работно място за период от една година за клиентите на версия CS3 или по-нова. За нови потребители на продукта цената е 804 евро на работно място за една година.

Коментар