Нови решения за ритейл сектора от Toshiba Global Commerce Solutions са достъпни на пазара у нас. Чрез приложения като TCxGravity и TCxWave ритейлърите могат активно да ангажират клиентите си в процеса на покупка, съобщиха от партньора на японската компания – Ай Би Ес България.
В променената търговска среда потребителите сами избират точката на продажба – пазаруват през интернет, на място в магазина или през мобилни устройства. „Невъзможно е да се пренебрегнат високите темпове на промяна в съвременните магазини на дребно и много ритейлъри я чувстват все по-осезаемо“, коментира Стивън Ладуиг, президент и изпълнителен директор на Toshiba Global Commerce Solutions, Inc.
Визията “Together Commerce” отразява промените в ритейл сектора и начинa, по който търговците определят облика на магазина. Софтуерът TCxGravity за първи път позволява на мобилните потребители да избират различни точки на продажба – в или извън магазина.
TCxGravity представлява мащабируема платформа, която се адаптира при добавяне на нови решения и точки на продажба. Може да се внедри като самостоятелно POS решение или да бъде свързано с приложението IBM Sterling Order Management, което осигурява в реално време услуги като офериране на продукти, базирани на минали покупки на клиента, управление на поръчки, направени през други канали, предлага алтернативи на изчерпани артикули и др.
TCxWave е друго ново POS решение на Toshiba, с отличителен дизайн, допълващ позитивното възприемане на бранда, различни опции за употреба и широк тъч екран. Подходящо е за различни типове търговски среди – от специализирани магазини до супермаркети.
Toshiba Global Commerce Solutions е компания, създадена след придобиване на бизнес дивизията на IBM – Retail Store Solutions – oт Toshiba TEC Corporation. Японският производител доставя решенията си за ритейл сектора чрез мрежа от бизнес партньори.