Intel пусна на европейския пазар система за управление на съдържанието Retail Client Manager (RCM), обявена по-рано тази година на световния ритейл конгрес.
Intel RCM е проста и ефективна CMS, насочена към решения за дигитални означения, които все повече се интегрират в устройствата за търговия на дребно – от банкомати и ПОС-терминали, до интерактивни киоски и вендинг автомати.
Според експерти, управлението на ефективни дигитални маркетингови кампании в момента отнема време и изисква много ресурси от страна на маркетолозите и фирмите. Резултатът е лимитирани и локализирани маркетингови кампании, без въздействие в голям мащаб.
Intel RCM предоставя прост интерфейс за специалистите по маркетинг. Чрез новата система те могат да създават кампании и промоции за минути, да персонализират съдържанието незабавно и да контролират всеки екран поотделно.
Системата позволява също така на маркетолозите да създадат няколко зони в рамките на всяка дигитална табела и да поддържат повечето формати, вкл. HD видео, Adobe Flash, статични изображения и уеб съдържание.
В комбинация с аналитичната технология Intel Audience Impression Metrics Suite (Intel AIM Suite), новата CMS дава на търговците на дребно мощен инструмент за по-персонализирана и релевантна реклама. Възможността за анонимно преброяване на аудиторията – по пол, възраст и време на задържане за всеки цифров знак – позволява на марките да приспособят рекламното си съдържание въз основа на демографските показатели.
С използване на Intel AIM Suite, търговците на дребно могат да оценят ефективността на съдържанието чрез измерване на продължителността на времето, което минувачите прекарват в разглеждане на дисплеи, и кои реклами са привлекли вниманието им.
За ИТ отделите наличието на Intel RCM означава по-лесно управление на потребителския достъп, отчети за грешки в реално време и взаимодействие с крайния потребител. Платформата е оптимизирана за Intel Core vPro процесори с технология Intel Active Management (Intel AMT), като позволява дистанционно управление и диагностика на мрежи за дигитални означения с цел намаляване на скъпите посещения за локална поддръжка.