Райфайзенбанк стартира комплекс от електронни услуги, достъпни през мобилни устройства, безплатен безжимен интернет в офисите си и нов корпоративен сайт.
Мобилното банкиране Райфайзен Онлайн вече е достъпно за най-популярните операционни системи за смартфони и таблети. Към момента близо половината клиенти на банката ползват Райфайзен Онлайн, съобщиха на пресконференция представители на финансовата институция.
Всеки 5 от 7 превода, извършвани в банката, се нареждат през електронен канал, което е и по-евтино и изгодно за клиентите, в сравнение с традиционните преводи в банков офис. Подобреният Райфайзен Онлайн позволява на физически лица и фирми да банкират, да откриват виртуално депозити и да ползват други услуги на банката.
Данните от проведената от Райфайзенбанк в края на септември и началото на октомври тази година онлайн анкета показват, че над 80% от клиентите на интернет банкирането го използват минимум веднъж седмично. „Развитието на пазара на смартфони и таблети в България, както и отличния достъп до интернет в страната, е предпоставка Райфайзенбанк да предложи банкиране през телефони или таблети, без нужда от допълнителна регистрация и с високо ниво на сигурност”, коментира Ани Ангелова, изпълнителен директор на банката.
Месечно се теглят над 2500 приложения за мобилно банкиране за Android и iOS, по информация от банката. Чрез мобилното приложение клиентите могат да получават информация за актуалния баланс и движение по регистрирани сметки, наличности и др., както и да извършват неограничен брой преводи в местна и чуждестранна валута, без да е необходимо допълнителна инсталация на сертификат, а само с потвърждаване чрез SMS код или ТОКЕН устройство.
120 офиса на Райфайзенбанк поетапно започват да предлагат безплатен достъп до безжичен интернет. Вече е онлайн и новият корпоративен сайт на Райфайзенбанк с голям брой онлайн форми за кандидатстване за различни продукти и услуги, предлагани от банката.
Бре, бре, веднага хейтърство. Сигурен съм, че не е така както го описвате и че приложението е читаво
Ужасно нелогично и грозно приложение. Първо не искаше да ми приема акаунта, после вдигаше грешка когато исках да си видя салдото по сметката и накрая го изтрих и повече няма да се занимавам нито с приложението нито с банката.
Оплакват се хората в БГ нямат пари, ама се разхождат с таблети и смартфони, за да си правят Мобилното банкиране.