Райфайзенбанк направи скок в е-услугите

Надежда Пенева представи комплекса от дигитални решения на Райфайзенбанк

Надежда Пенева представи комплекса от дигитални решения на Райфайзенбанк

Райфайзенбанк стартира комплекс от електронни услуги, достъпни през мобилни устройства, безплатен безжимен интернет в офисите си и нов корпоративен сайт.

Мобилното банкиране Райфайзен Онлайн вече е достъпно за най-популярните операционни системи за смартфони и таблети. Към момента близо половината клиенти на банката ползват Райфайзен Онлайн, съобщиха на пресконференция представители на финансовата институция.

Всеки 5 от 7 превода, извършвани в банката, се нареждат през електронен канал, което е и по-евтино и изгодно за клиентите, в сравнение с традиционните преводи в банков офис. Подобреният Райфайзен Онлайн позволява на физически лица и фирми да банкират, да откриват виртуално депозити и да ползват други услуги на банката.

Данните от проведената от Райфайзенбанк в края на септември и началото на октомври тази година онлайн анкета показват, че над 80% от клиентите на интернет банкирането го използват минимум веднъж седмично. „Развитието на пазара на смартфони и таблети в България, както и отличния достъп до интернет в страната, е предпоставка Райфайзенбанк да предложи банкиране през телефони или таблети, без нужда от допълнителна регистрация и с високо ниво на сигурност”, коментира Ани Ангелова, изпълнителен директор на банката.

Месечно се теглят над 2500 приложения за мобилно банкиране за Android и iOS, по информация от банката. Чрез мобилното приложение клиентите могат да получават информация за актуалния баланс и движение по регистрирани сметки, наличности и др., както и да извършват неограничен брой преводи в местна и чуждестранна валута, без да е необходимо допълнителна инсталация на сертификат, а само с потвърждаване чрез SMS код или ТОКЕН устройство.

120 офиса на Райфайзенбанк поетапно започват да предлагат безплатен достъп до безжичен интернет. Вече е онлайн и новият корпоративен сайт на Райфайзенбанк с голям брой онлайн форми за кандидатстване за различни продукти и услуги, предлагани от банката.

Коментари по темата: „Райфайзенбанк направи скок в е-услугите”

добавете коментар...

  1. MNSP

    Бре, бре, веднага хейтърство. Сигурен съм, че не е така както го описвате и че приложението е читаво

  2. stenly

    Ужасно нелогично и грозно приложение. Първо не искаше да ми приема акаунта, после вдигаше грешка когато исках да си видя салдото по сметката и накрая го изтрих и повече няма да се занимавам нито с приложението нито с банката.

  3. Ivan

    Оплакват се хората в БГ нямат пари, ама се разхождат с таблети и смартфони, за да си правят Мобилното банкиране.

Коментар